• GirlieGirl

Kan jag få ersättning för sne nässkiljevägg!!?

Jag måste höra med er!! Jag har i flera års tid känt mig tröttare än vanligt och haft ont i huvudet varje dag, speciellt på morgonen. Känt mig allmänt sjuk. Har varit till läkaren flera gånger och även till öronnäsahals där det konstaterades att jag har sne nässkiljevägg och ej får syre som jag ska varav trötthet, huvudvärk osv. Är detta något man kan få ersättning för? Är nu opererad för det och hoppas att jag kommer må bättre i framtiden!

• Svar på tråden Kan jag få ersättning för sne nässkiljevägg!!?
  • Birgitta02

Varför skulle du få ersättning? Du är ju opererad nu? Om du har försäkring så kan du få ersättning för sjukvårdskostnader etc men i övrigt begriper jag inte vad du ska få ersättning för.

• GirlieGirl

Vet faktiskt inte varför jag hade sne nässkiljevägg. Minns inget slag. Har en kompis vars sambo har ibs och för det fick han ersättning. Tänkte på att jag ej mått bra senaste åren. Tack för svaren :)

• Långbenopluto
    GirlieGirl skrev 2015-05-22 19:22:23 följande:

Vet faktiskt inte varför jag hade sne nässkiljevägg. Minns inget slag. Har en kompis vars sambo har ibs och för det fick han ersättning. Tänkte på att jag ej mått bra senaste åren. Tack för svaren :)

ersättning för IBS? Av vem då?
  • Långbenopluto
    GirlieGirl skrev 2015-05-22 22:11:47 följande:

Han hade någon olycksförsäkrng eller vad det var fick ut 160 000.

Ok, du får väl kolla med ditt försäkringsbolag om du kan få nåt.
  • Sweet Sofia

Du är ju redan opererad, så vad vill du ha ersättning för?

Fick du bestående men efter operationen?

Uppkom den sena näsväggen genom skada och har du anmält skadan till din olycksfallsförsäkring?

Har du en olycksfallsförsäkring?

Jag tvivlar på att du kan få ersättning för något som är åtgärdat.

Ang IBS så är det en konisk sjukdom som man aldrig blir frisk från. Därför kan man få ersättning från försäkringen.

Svar på tråden Kan jag få ersättning för sne nässkiljevägg!!?