Han är arg över att han inte fick sex
Skulle det verkligen vara njutbart för dig?
På ett sätt förstår jag din man också. Här är det tvärtom. Sambon vill inte ha sex men jag (höggravid) vill och kan bli besviken eftersom det betyder att något är fel. Sex är viktigt. Och din man kanske inte känner sig uppskattad/älskad?
Ursäkta men... Vad fan är det för fel på folk som tror att man bor på hotell med sin partner utan att knulla?
Ett hotell är ju uppenbarligen byggt för att man ska göra tre saker där: knulla, äta och sova.
Man åker liksom inte dit med sin sambo/partner om man inte tänker göra alla tre, det är bara sjukt. Det är ju ungefär som din partner sagt "älskling, ska vi gå på restaurant?" och du sagt ja, för att väl där säga något i stil med "jaså, men ville du att vi skulle äta också? Jag ville bara sitta och prata, jag är inte alls hungrig!"
Vill man inte knulla så föreslår man inte och tackat inte ja till att ta in på hotell, det är liksom inte svårare än så! Om ens partner säger "Älskling, ska vi ta en hotellweekend?" Säger man antingen "Ja gärna, knulla, äta och sova en hel helg, låter underbart!" Eller "Nej tack, jag har ingen lust att knulla för närvarande, så det får vänta"