Han är arg över att han inte fick sex
Jag måste bara få försvara männen lite.. Visst, det kanske är "fel" att "förvänta" sig sex bara för att man gjort något eller så.. Så jag menar kanske inte just denna situation i sig, men tänk er själva.. Killen har inte ont i kroppen, killen är inte trött o gravid. De har jätte svårt att sätta sig in i hur det känns för oss kvinnor, och det är ju inte så konstigt. Tänk er då att inte få ha sex med den man älskar, på väldigt länge, eller lika ofta!? Jag är också gravid, jag har ont, har svamp, sprickor, är trött, det stramar på magen så fort jag rör mig, brösten är svin-ömma och ja det är jättedrygt.. Men jag försöker fortsätta att tillfredsställa min kille iaf lite då o då, när jag märker att han behöver det och vill det. Det handlar kanske inte alltid om samlag, men en avsugning, avrunkning, smek o närhet. Det är jätteviktigt för mig med, att inte tappa den biten. Sen är det väldigt frustrerande för mig med med tanke på att jag inte tappat lusten, bara "förmågan".. :/ Ta hand om era män! Men visst, det kanske är lätt för mig att säga, för han tar hand om mig som en prins under min graviditet..