Hur mycket kan Socialdemokraterna minska?
Vi har diskuterar detta många gånger och jag vet att du vill utmåla Fatah som terrorister och därför skulle det vara intressant om du berättar hur det kommer sig att moderaternas partiledare Frerik Reinfeldt gav ledaren för Fatah, Mahmoud Abbas (den jag antar att du betraktar som ledare för terrorister) ett sådant varm välkomnande när han besökta Sverige (vid andra tillfällen har Carl Bildt liksom Angela Merkel och Barak Obama gett Abbas ett varmt välkomnande). Betraktar du moderaterna, Angela Merkel och Barak Obama som terroristkramare?
Abu Mazen var den som finansierade massakern i München 1972. Han är nu inne på sitt fjortonde år av sitt fyraåriga presidentmandat.
Nu förhåller det ju sig så att även diktatorer tas emot som statschefer under sina besök utomlands, så även Abu Mazen.
Skillnaden mellan Reinfeldt, Bildt, Merkel och Obama m.fl. är att ingen av dem kallat Fatah för "kära systerparti" eller mottagit militära förtjänsttecken av palestinska myndigheten och dess företrädare, inte heller har jag sett någon av dem ståendes med plakat och kartor där Israel utplånats från kartan.
Behöver jag posta bilder på ledande socialdemokrater som poserar som nyttiga idioter än en gång?
En ledande företrädare för "kära systerpartiet" uttalade nyligen att Hitler inte var någon dålig människa.
En annan hotade USA med att om de inte fick pengar från USA så skulle Palestina gå med i IS.
Fint systerparti du har...