Hur mycket kan Socialdemokraterna minska?
Ska man vara i Sverige ska man anpassa sig till svenska seder är beskedet från aftonlatrinens chefsideolog.
Ska man vara i Sverige ska man anpassa sig till svenska seder är beskedet från aftonlatrinens chefsideolog.
Den gurgelmumlande korvfadern ondgör sig över att Tesla inte tecknar kollektivavtal.
Det roliga är att lobbyjätten Ruud Petersen, som Gurgelmumlaren jobbar för, inte heller har kollektivavtal
Det här är socialdemokraterna:
www.expressen.se/ledare/trixa-inte-med-demokratin-socialdemokraterna/
"Men när en sverigedemokratisk politiker la sin röst på en allianspolitiker fick S-styret ändå inte den majoritet i samtliga frågor som man hoppats på. Då beslöt de rödgröna att utöka kommunstyrelsen med ytterligare en plats ? trots att den enligt kommunallagen ska väljas vid ett enda tillfälle."
Allt för Makten.
Ett exempel på hur Socialdemokraternas Jamal El-Haj "ägnat hela sitt politiska liv åt att kämpa mot Hamas". Här poserar han år 2019 med företrädare för DFLP, som deltog i Hamas senaste attacker där israeler avrättades, kidnappades och våldtogs.
Kämpa, såssar, kämpa.
Nu är ju ett utomordentligt tillfälle för hamas störste motståndare, El-Haj, att komma fram och fördöma hamas?
Men naturligtvis är det knäpptyst därifrån, är det order från Sveavägen 68.att inte förlora väljare?
Eller var det bara skitprat hela tiden?
Såssarna i Mordor säger ja till att arrangera OS.
Då hoppas jag att vi som inte tillhör såssesekten i Mordor slipper vara med och betala för deras lekstuga.
Självkritik i S?
Det var inte igår.
www.aftonbladet.se/nyheter/a/3Ea39d/socialdemokraternas-rapport-om-invandring-klar-djupt-sjalvkritisk
S släpper rapport om misslyckad invandringspolitik: "Djupt självkritisk"
Socialdemokraterna har under årtionden misslyckats med invandringspolitiken, enligt en intern rapport.
En anledning är rädsla att förknippas med Sverigedemokraterna.
- Jag tycker vi ska vara djupt självkritiska. Jag är kritisk både mot mig själv och mitt eget parti, säger rapportförfattaren Lawen Redar (S).
Det måste vara rekord i politiska okunskap att på riktigt tro att segregationbrytande samhällsinsatser och strukturomvanlindlingar kräver stalinistiska folkförflyttningar.
Till och med Juholt begriper att påståendet är i nivå med kloakerna som påståendet kommer ur
Såssarna i Mordor säger ja till att arrangera OS.
Då hoppas jag att vi som inte tillhör såssesekten i Mordor slipper vara med och betala för deras lekstuga.