Hur mycket kan Socialdemokraterna minska?
Klandervärt?
Men du anser det inte vara klandervärt att ett visst älsklingsparti samarbetar, och ofta slår sina påsar ihop, med ett parti sprunget ur kommunismen och som fortfarande har personer i partiledningen som sympatiserar med kommunistiska idéer, vissa personer i ledande befattningar har ju inte ens gjort avbön eller ens tagit avstånd från kommunismen!
Kommunismen har mördat mångdubbelt (tiofalt eller kanske hundrafalt?) fler människor än nazismen!
Stalin respektive Mao är var och en ansvariga för mångdubbelt fler döda människor än Hitler!
Varför väljer du att dölja och förneka detta faktum?
Alla är vi överens om att vi fördömer nazism.
Men du och flera andra högljudda vänster-propagandister stödjer öppet partier och politiker som inte fördömer kommunism, trots att kommunism har mördat och förföljt långt många fler människor än nazismen någonsin har gjort. Faktum är ju att än idag mördas och förföljs människor av regimer med kommunismen som sin ideologi.
Sådant sker inte alls på samma sätt med nazism.
Men det försöker du ständigt dölja och förneka?
OBS: Jag tvekar inte en sekund på att jag fördömer nazism. Men ännu mera fördömer jag kommunism som har varit och ännu i dag är ännu mera fruktansvärd, flerdubbelt värre!
Jag noterar gällande dig Padirac att du så tydligt tar avstånd från nazismen samtidigt som du hela tiden verkar stödja kommunismen.