KillBill skrev 2017-05-16 12:25:53 följande:
Det är skillnad på upplaga och räckvidd..
Här har du ytterligare ett inlägg i debatten skrivet av samma författare som förra gången (Petter Bergner, Filosofie doktor i historia).
www.dt.se/opinion/ledare/kronika-bohlins-m-kritik-mot-v-ar-orattvis-sd-och-v-ar-inte-samma-skrot-och-kornJag är som sagt var inte vänsterpartist men den största skillnaden mellan vänsterpartiet och sverigedemokraterna anser jag är att när det förstnämnda partiet har gjort upp med sin tidigare helt oacceptabla politik fortsätter det sistnämnda partiet hela tiden att presentera exempel på att man inte har gjort upp med sina rötter. Antingen så är det partiföreträdare för SD som sprider rasbiologisk propaganda eller så är det någon i SD som föreslår att man ska skjuta ihjäl flyktingar med kulspruta. Det tar liksom aldrig slut.
Ja, det är skillnad på upplaga och räckvidd som är oändlig för allt som finns på nätet. Därför är det lite intressant att du svarar med räckvidd när vi diskuterade upplaga.
V har absolut inte gjort uppmed sin historia. De valde ju för bövelen en kommunist till partiordförande.
Det är korrekt att det finns en hel del pack i och kring sd. Men Margot Wallström och Marita Ulvskog ärju inte så dåliga kolsupare de heller.
Jag tycker sd är ganska tydliga med att deras mål är att minska invandringen.
Jag tycker v är ganska tydliga med att man vill expropiera produktionsmedlen, vilket sannerligen liknar Nordkorea.