Hur mycket kan Socialdemokraterna minska?
Vilka är dessa odemokratiska reformer?
Tänk om man kunde öronmärka sina skattepengar. Då skulle jag satsa en större del av min skatteinbetalning på skola, vård, omsorg och försvaret.
Vägtrafikskatt betalar jag så på så sätt finansieras vägnätet. Och de som vurmar för kollektivtrafiken kan sätta av en del av sin skatt för den.
Sen kan man ha en liten pott för diverse typ kultur och sånt.
Löfven är rädd för odemokratiska reformer om M samarbetar med SD.
Vilka är dessa odemokratiska reformer?
Vilket dravel. S är mycket tydlig med att Sverige inte kan ta emot mer flyktingar än vi kan integrera vilket har resulterat i en mängd skärpningar gällande migrationspolitiken.
Det är otvetydigt så att Sverige efter snart 7 år med en S regering har en hårdare migrationslag än när M och KD regerade 2014.
Mina frågor till KillBill blir raderade av den socialdemokratiska moderatorn helt utan motivation.
Snart åker jag väl ut härifrån.
Det sker vad jag förstår när man har citerat ett inlägg som blivit bortplockat dvs det är inte vad man själv skrivit plockas bort utan det man citerar.
Faktum kvarstår ju att V vill förstatliga allt ala gamla Sovjetunionen. Men jag är inte ett dugg rädd för att S skulle släppa fram något sådant i dagsläget.
Men vi som är lite äldre minns när sossarna försökte sig på att göra samma sak via löntagarfonderna. Vi var väldigt nära ett förstatligande av Sveriges privata företag. Som tur var så misslyckades man med sitt uppsåt.
sv.wikipedia.org/wiki/L%C3%B6ntagarfonder
Sverige har aldrig varit så säkert som det är nu!
marcusoscarsson.se/ranare-hotade-att-skjuta-3-aring-riktade-pistol-mot-hans-haka/
www.bild.de/news/ausland/news-ausland/schweden-ist-gefaehrlichstes-land-europas-78054592.bild.html
Undrar när de vänstervridna idioterna som kört landet ner i avgrunden vaknar och kommer till insikt om vad man gjort? Ja just det Lövet har ju insett faktum och lämnar det sjunkande skeppet! Smart val av svetsaren att låta någon annan ta skiten och städa upp.