Anonym (Orolig) skrev 2021-06-13 01:03:21 följande:
Även en rödgrön sopa måste ju kunna förstå att vedertagen fakta inte behöver någon länk.
Den här gången var det USA som möjliggjorde gripande av 155 grovt kriminella. Förra gången var det Frankrike. Trots att oerhört många gripits så fortsätter den grova kriminaliteten med oförminskad styrka. Anhängare har dock inget problem med detta utan låtsas istället hylla den polis som förvägras de verktyg som skulle kunna hjälpa dem få stopp på eländet.
Regeringens politik leder till fruktansvärda våldsdåd. Varför vill padirac ha det så?
Nej, det är varken S eller polisen som ska ha beröm. Det är regeringen som borde skämmas - eller rent av åtalas - för sin makalösa försumlighet/inkompetens. Det är allvarliga saker. Människor mördas eller omvandlas till vårdpaket. Ett fruktansvärt lidande.
Man frågar sig om signatur padirac är en nöjd korkad man?
Du missförstår - säkert medvetet.
Att jag påstår att du inte har belägg för ditt påstående om att S tar åt sig äran för någonting Sl ger polisen cred för betyder inte mer än att jag säger att du har fel i ditt påstående.
Att du från det hittar fram till påstådent att jag vill ha politik som leder fram till fruktansvärda dåd är lika illa underbyggt som det tidigare påstående.
Att presentera sådana deduktioner eller induktioner utfrån de fakta du presenterar gör inte att jag framstår som korkad - ja, om det nu inte enligt dig är korkat att syna de falska påståendena från dig