Hur mycket kan Socialdemokraterna minska?
Bilderna har cirkulerat på twitter, antar att de kommer därifrån.
Jag vill berätta om min faster. Hon hette Gunnel, hade blont hår, rött läppstift och långa naglar. Hon kedjerökte, älskade dansbandsmusik, kungahuset och sina små hundar.
När hon var 22 år gammal, 1962, blev hon utsatt för ett fasansfullt övergrepp av den svenska staten.
Ett fem månader gammalt foster enligt journalen en gosse plockades mot hennes vilja ur hennes kropp och hennes äggledare klipptes av.
Min faster Gunnel är en av de kvinnor som tvångssteriliserades mellan 1934 och 1975.
Jag vill berätta om min faster. Hon hette Gunnel, hade blont hår, rött läppstift och långa naglar. Hon kedjerökte, älskade dansbandsmusik, kungahuset och sina små hundar.
När hon var 22 år gammal, 1962, blev hon utsatt för ett fasansfullt övergrepp av den svenska staten.
Ett fem månader gammalt foster enligt journalen en gosse plockades mot hennes vilja ur hennes kropp och hennes äggledare klipptes av.
Min faster Gunnel är en av de kvinnor som tvångssteriliserades mellan 1934 och 1975.
Gruppen "Valfusk" som startades av Sverigedemokraternas Facebooksida tre veckor innan valet hade ägt rum, har i nuläget cirka 5 000 medlemmar.
Många vittnar om att röster som skulle ha gått till SD slängts, att valsedlar inte funnits, och att man återfunnit röster på SD som gömts undan i vallokalen.
I gruppen skriver en person "Det saknas 800 000 röster till Sverigedemokraterna i Åby" som säger att hon suttit som valarbetare under valdagen. "Sammanlagt skulle det innebära 22% mer för SD i riksdagsvalet".
Även Sverigedemokraterna i Ystad anser att det är något som känns fel.