Hur mycket kan Socialdemokraterna minska?
Alltså, vad är det som händer egentligen?
Alltså, vad är det som händer egentligen?
Det är för mycket märkligheter på gång för att bara vara början på en vecka i februari:
Var tvungen att dubbelkolla i själva tidningen om det var korrekt citerat eller inte:
Det var det.
https://www.vorwaerts.de/meinung/ungezaehmt-der-macht-wie-rechtspopulistinnen-die-demokratie-aushoehlen
Du kan inte snacka bort att Henrik Jönsson insinuerade kopplingar mellan Kreml och Greta Thunberg och den f.d. generalsekreteraren i Sveriges advokatsamfund Anne Ramberg..
Det är du som gör självmål. Jag har inte klagat på att du har försökt att ge ett sammanhang. Det jag säger är att det sammanhang som refererar till inte förändrar något i sak.
Det är därför jag säger att du inte kan snacka bort det faktum att Henrik Jönsson insinuerade kopplingar mellan Kreml och Greta Thunberg och den f.d. generalsekreteraren i Sveriges advokatsamfund Anne Ramberg.
S ligger stabilt i opinionen i senaste GP Novos som publicerades igår. Den SD styrda M/KD/L regeringen tappar 1,4% i stöd samtidigt som oppositionen ökar något. Noterbart är att KD nu är riksdagens minsta parti.