Hur mycket kan Socialdemokraterna minska?
Det är rätt sorgligt att bevittna hur du beter dig. Du borde självklart be om ursäkt för din publicering av den manipulerade bilden.
Det är rätt sorgligt att bevittna hur du beter dig. Du borde självklart be om ursäkt för din publicering av den manipulerade bilden.
Jag rekommenderar dig att titta på programmet som bilden är tagen från och dra dina egna slutsatser. Kolla 47:45 in i programmet.
Hmm, mer än fem år sen Suffering startade den här tråden med frågeställningen "Hur lågt S kan sjunka".
Enligt Sifo var stödet i opinionen då 25,9 procent för S medan det idag ligger på 26,4. Om den minskningstakten håller i sig så ökar stödet för S med 10 procentenheter per sekel och sisådär 2700 någon gång uppnår partiet 100 procent.
Tidigare i den här tråden har ju forumets fråmsta matematiker modell SD-krämare argumenterat för att ett parti kan få mer är 100 procent av rösterna, så på 3000-talet kommer S att ha fler röster än det finns väljare.
Ja, under förutsättning att matematiken blev till ett mysterium för SD-krämarna någon gång under mellanstadietiden i grundskolan
Nu är det ju på intet sätt säkert att det påverkar opinionssiffrorna men jag undrar litet hur Löfven tänker när han först håller ett tal till nationen där han betonar vårt eget ansvar, att vi skall skjuta upp och avstå från sådant som inte är nödvändigt, därefter hör hur Morgan Johansson har fått klä skott för att han gav sig ut i julhandeln. Efter allt detta tänker alltså Löfven att "det är säkert helt OK om jag tittar inom Gallerian, ingen känner väl igen mig?" eller något ditåt.
Hur kan det ha framstått som en god idé?
Varken Sabuni eller Hallengren har gått ut och talat till och förmanat folket. Lena Mellin är lika förvånad som jag över Löfvens agerande och lägger ut texten litet mer i dagens Aftonbladet: Svårt ta nya förmaningar från Löfven på allvar | Aftonbladet
Huru kommer det till, att du ser grandet i din broders öga, men icke bliver varse bjälken i ditt eget öga? (Matteus 7:3)