Inlägg från: OlManH |Visa alla inlägg
  • OlManH

Hur mycket kan Socialdemokraterna minska?

Sossarna försöker nu ljuga och ändra sin historia. De har t.ex. "alltid varit för en stram invandringspolitik".
    Sossarna har inte varit emot skyhög invandring sedan mitten på 1900-talet. De vill importera valboskap då nästan hälften av alla utrikesfödda röstar på S. Ungefär dubbelt så stor andel jämfört med svenskfödda.
    Ängsliga, maktkåta hycklare är vad S är. Hoppas de förlorar nästa val också 🤞

• OlManH
    Padirac skrev 2024-02-07 18:17:52 följande:
    Du är lite dåligt påläst ser jag,

Kanske är det fel typ av källor du använder dig av, kanske är det fördomar, kanske är det medvetna lögner. Hur som helst verkar du ha gått på SDs och skrikhögerns desinformation som du sprider.

Du behöver kolla vilka migrationspolitika beslut som fattats från 1970-talet och vilka som stått bakom dessa.

Om du inte kan göra det själv kan jag göra en sammaställning till dig senare tillsammans med källuppgifter.

let me know om du inte klarar det själv, jag hjälper dig 
    Sossarnas Olof Palme som gick ut med att deras mål va ett mångkulturellt Sverige.
  • OlManH
    klyban skrev 2024-02-09 11:14:15 följande:

Försöker du säga att att du diskuterar med andra är att svara mig, men vi står här med du frågade vad och det står i ditt inlägg som du skrev precis före.

Du måste verkligen lära dig att formulera en mening på svenska om du ska delta i någon diskussion...
    För det mesta så upprepar du dock bara dina taffligt sammansatta "meningar" så blir väl inte mycket till diskussion oavsett 
  • OlManH
    Rataxes skrev 2024-02-15 11:37:42 följande:

I den desperata jakten på rö(s)ter kan man uppenbarligen blunda för det mesta...Kräks

Snubben ser ut som och uppför sig som någon random diktator från mellanöstern 🙄
  • OlManH
    K Markatta skrev 2024-02-16 00:30:54 följande:

Nu reagerar till och med kulturskribenten Jens Liljestrand på Magdalenas plumpa påhopp:

www.expressen.se/kultur/jens-liljestrand/anderssons-attack-pa--jonsson-ar-obehaglig/

Anderssons attack på Jönsson är obehaglig

... Detta uppskattar förståeligt nog inte S-ledaren Magdalena Andersson. Men i stället för att argumentera i sak gör hon i en intervju i DN ett grovt övertramp när hon med insinuanta formuleringar misstänkliggör Jönssons ärende:

"Min fråga är bara vem finansierar honom? Han har ju en studio och sitter och har tid att göra det här. Var kommer pengarna ifrån?"

Det är ett oseriöst, obehagligt och häpnadsväckande inkompetent uttalande.

Säger S som får kampanj finansierad av "facken".
    Dessa propagerar även kraftigt för S på arbetsplatser och utesluter representanter om de har "fel" partitillhörighet.
    Fy fan för S alltså
Svar på tråden Hur mycket kan Socialdemokraterna minska?