Hur mycket kan Socialdemokraterna minska?
www.expressen.se/nyheter/sd-satsar-pa-partilotter-pengarna-ska-ga-till-valet-2018/
Så länge SD inte så dumma som S så ser jag inget problem med det.
Tack och lov kom det ett snabbt beslut:
"Efter DN:s granskning slutar det Socialdemokratiska lotteriet Kombispel att skicka sina kunder till Kronofogden. Lotteriet ska också börja ta kreditupplysning på nya kunder för att förhindra att skuldsatta köper lotter"
www.dn.se/nyheter/sverige/efter-dns-granskning-s-lotteri-stoppar-arenden-till-kronofogden/
Det är ofantligt hur många skandaler denna regering kan ha utan att Löfven fått avgå.
Tänker på skandalerna med MP och dom var flera stycken.
Flera skandaler och uselt jobb av Rikspolischefen Dan Eliasson däribland nu det senaste om olaglig hantering av känsliga data. Sen har vi givetvis IT-skandalen med Transportstyrelsen. Skandalen med att man lät samhället nästan krackelera p.g.a. oansvarigt hög invandring innan man till slut gjorde något... ja listan kan göras lång.
Förstår inte att Löfven har mage att sitta kvar efter allt. Jag tror inte jag har upplevt en sämre regering under min livstid.
När det gäller Sverige så tycker jag att MP och FI borde gå ihop och skapa ett gemensamt parti.
TILLSAMMANS ligger de ju tydligt över 4 %. De kan då kanske få 6 % ....