• RMC

Hur mycket kan Socialdemokraterna minska?

Gert skrev 2015-05-15 18:20:46 följande:

Med tanke på Socialdemokraternas kräftgång kan det vara roligt att sia om hur lågt S-skeppet kan sjunka till botten is nådd. Glad

En opinionsundersökning gjord nyligen kan kanske ge en fingervisning?

www.metro.se/artikel/yougov-milj%C3%B6partiets-revansch-tillbaka-%C3%B6ver-riksdagssp%C3%A4rren
  • RMC
    KillBill skrev 2017-06-25 14:29:31 följande:

Tror du inte att läkarna och den medicinska expertisen i socialstyrelsens rättsliga råd fattar beslut som bygger på vetenskaplig grund? Upplysningsvis så har alla som är anställda inom svensk sjukvård en skyldighet att handla utifrån vetenskap och beprövad erfarenhet.

Förstår man inte att abortfrågan är politisk, ja då vet jag inte vad.....jisses.
  • RMC
    KillBill skrev 2017-06-26 19:59:58 följande:
    Så du lever i tron att svenska läkare är politiskt styrda? Ja jisses..
    Men herregud, hur mycket på en skala på ett till 100 kan du lyckas att  misstolka inlägg  och inte förstå skriven text??  2000?

patetiskt.
  • RMC
    KillBill skrev 2017-06-27 14:54:38 följande:
    Jag skrev om att läkare och medicinsk expertis fattar beslut om aborter baserat på vetenskap och beprövad erfarenhet och du svarar med att nämna att abortfrågan är politisk. Vad menar du med den kommentaren i det sammanhanget?
    Antingen misstolkar du medvetet, vilket är sanslöst lågt, alternativet är dock värre.

Jag sa att abortfrågan är politisk.

Den som inte begriper att abortfrågan är politisk borde tänka efter om denne ska befinna sig på ett forum där man diskuterar politik.
  • RMC
    nattuw skrev 2017-06-27 22:23:42 följande:
    Och precis som ditt ständiga åberopande av SD:s förhållande till aborter indikerar så är abortlagstiftningen inte en vetenskaplig utan en politisk fråga.
    lol
Svar på tråden Hur mycket kan Socialdemokraterna minska?