Inlägg från: coco channel |Visa alla inlägg
  • coco channel

omskärning av pojke

Hej, är muslim och gift mig med en svensk man, innan vi var gifta vi satt och pratade om detta, så när vi fick vår son vi tog honom till doktorn och det gick jätte fått tog nästan 3minuter, och sen läkaren förklarade för oss hur vi ska sköta honom hemma och allt gick super bra han har sin blöja på sig och allt blev bra inom tre dagar, lycka till.

• coco channel

Vi har pratat om detta innan, och han vet att vi muslimer vi gör för pojkar, min man har omskärat sig också och han är nöjd, min pojkes kön ser väldigt normalt ut ingen har märkte nånting konstigt det är bara en liten bit som hänger i kön.

• coco channel

Vi muslimer vi har katter och hundar hemma som bor med oss, själv har katter och en hund i mitt hemland.
    Vi vaccinerar våra barn samma som alla länder.
    Våra män har ring i deras fingerar när dem är gifta samma som vi kvinnor.
    Om min men ville inte att jag ska omskära min son så tar jag honom till mitt hemland och göra ändå för att vi har pratat om detta innan vi gifte oss och han går med detta.
    Undrar vilket land din man kommer ifrån, jag är i allafall arab kvinna och vi vaccinerar våra barn och har djur hemma.

• coco channel

Det kan också vara att jag är säkert kvinna och jag vet vem är min man och hur han tänker och varför jag gifte mig med den här mannen, och han förstår min tanke och det gör jag med, och omkälesen är inte förbjudet i Europa och inte heller i Sverige, i Frankrike nästan alla män har omskärat sig och i Amerika också.

Svar på tråden omskärning av pojke