Novembersmile skrev 2015-08-25 09:16:58 följande:
Nej har inte testat nåt..
Känner av idag med. Ont om jag sätter mig för fort och lixom dunsar till. :/ hoppas såklart på äl men läste att man jan få ont såhär om man har cystor med! Men inget sånt syntes ju på vul i onsdags. För isf borde han ha sagt nåt? En cysta kan väl inte växa så fort?
Hur mår du förresten?
BF 2013-08-05
Jag tycker inte du ska oroa dig. Hade de sett något på vul i onsdags så hade de sagt något till dig. Med tanke på var i cykeln du befinner dig så borde det ju vara äl som är på gång. Ger det inte med sig om någon dag kan du ju alltid be att de kollar upp det.
Vi hoppas ju på att det inte ska behövas någon mer omgång för dig men kan kanske vara bra och fråga om de inte kan göra ett vul till några dagar senare om det ser likadant ut då. Gjorde så på mig de första kurerna för två år sen för att se om något mer hände. Nu vet vi ju att mina äggblåsor växer långsammare så har det sett ut att vara något på gång när jag varit på vul cd 14 har det fått räcka. Sen håller jag ju koll själv med äl-test och tempning för att se att äl verkligen blir av.
Mår ok nu. Var en rätt jobbig helg när jag precis hade fått beskedet och sen började blöda rätt mycket och hade rätt mkt mensvärk. Känns så onödigt att det alls blev ett plus och att mensen inte kom direkt. Men är samtidigt lättad att jag förlorade det så tidigt som jag nu gjorde så slapp gå flera veckor och vara glad över att vara gravid.
Nu försöker jag se framåt och hoppas på att det snart ska lyckas igen. Vet ju att allt fungerar som det ska och att jag kan bli gravid igen även utan pergotime. Blödningen håller på och avtar här nu känns det som så nu håller jag alla tummar och tår att det blir äl av sig själv denna cykel så jag slipper mer provera och pergotime.