Syskonförsök med pergotime
I morse innan jag tog på mig bh-n så kände jag nåt blött på armen. Det droppade ett par droppar ur ena bröstet? Ehm.. Va? Någon mer som haft så?
I morse innan jag tog på mig bh-n så kände jag nåt blött på armen. Det droppade ett par droppar ur ena bröstet? Ehm.. Va? Någon mer som haft så?
Inte haft så men låter ju inte helt osannolikt att det kan börja bildas lite mjölk vid äl.
Hur är det med smärtan i äggstockarna? Avtagit än?
Nu har mina äggstockar slutat göra ont.. Återstår att se om det blev nån äl eller inte.
Ok. Jag är på cd 22. Isf om jag fick äl så var det nångång mellan cd 17-20. Men jag har inga förhoppningar denna månad heller eftersom det inte syntes nåt på vul. Men den som lever få se!
Håller tummarna!!
Här så bultar mina äggstockar för fullt och brösten hat börjat ömma! Men testerna visar fortfarande ingen ökning! Hoppas de ökar snart :) massa symptom men då inget sker på stickorna blir jag lite stressad ;/ men bara cd 13 ännu.
Hej! Jag har kikat in här lite då och då i det tysta ett tag då jag väntat på gyntid och ev pergostart. Har idag fått tabletterna och börjar min första kur på torsdag.
Några tips och råd på vägen? När brukar äl komma? Finns det något generellt eller är det från person till person? Hur har ni det med biverkningar?
Hej! Jag har kikat in här lite då och då i det tysta ett tag då jag väntat på gyntid och ev pergostart. Har idag fått tabletterna och börjar min första kur på torsdag.
Några tips och råd på vägen? När brukar äl komma? Finns det något generellt eller är det från person till person? Hur har ni det med biverkningar?
Tack för era svar :)
Åh jag hoppas verkligen jag får äl och då "tidigt" då jag är bortrest utan maken cd 21-23... Borde jag vänta till nästa månad? Hur hade ni gjort?
Go for it ;)
Ja, jag skulle få en tid nästa vecka och gyn trodde på äl redan nästa helg/början på veckan därpå. Har ätit provera fram till nu, i 7 månader, för att få regelbundna blödningar , vilket jag fått. Men också för att förhoppningsvis lura fram äl vilket troligtvis inte funkat.
Vet inte riktigt när "bim" är. Tog 8 :e som preliminärt datum men vet inte om det stämmer! Neg test idag, var bara tvungen! ;) väntat! Vill ju så gärna! Inga känningar , kanske lite ömma bröstvårtor men knappt märkbart. Kanske inte blev äl ändå!
Vad får man göra efter denna kur? Fortsätta? Nya alternativ? Sprutor? Noll koll!