Syskonförsök med pergotime
Jaaaaa :) glad gubbe på äl test idag , innebär väl att äl sker inom 48 timmar ? Har isf fått en spontan äl , för har inte fått mens efter min andra pergokur jag tog i april . Hur går det för er andra ?
Jaaaaa :) glad gubbe på äl test idag , innebär väl att äl sker inom 48 timmar ? Har isf fått en spontan äl , för har inte fått mens efter min andra pergokur jag tog i april . Hur går det för er andra ?
Vad kul med postivt äl-test! Då borde du ju få äl inom närmasta dagarna. Vad bra att du fortsatte testa iaf och inte började med Provera.
Är inne på dag 4 av min Proverakur. Mår rätt bra men har varit extremt trött på kvällarna de senaste dagarna och känt mig helt matt och konstig till och från. Så misstänker att det beror på hormonerna. Vill bara få ätit klart kuren så mensen kommer.
Jag tog min sista/tredje enkelkur. Så har äl nu i dagarna..
Pergotime har gett mig jättemycket huvudvärk
Jag tog min sista/tredje enkelkur. Så har äl nu i dagarna..
Pergotime har gett mig jättemycket huvudvärk
Tack :)
När har du Bim?
Kram
Du kanske får ett plus i midsommar present :)
Jag har Bim den 24de
Tack solrosen83!
Är de inte konstigt att dom gör vul på mig efter tre hela kurer? (Jag är i Göteborg) vart håller ni andra til i landet?
/Lisa
Örkelljunga , mellan Halmstad och Helsingborg kan man säg
Jag är så glad. Igår plussade jag äntligen . Vet dock inte än hur långt gången jag är då mina cykler varit långa , hade sist blödning 17 april . Så kan vara i v 9 redan . Syns lite på magen . Har trott att magen vuxit pga tabletterna men nu har jag förklaringen till de . Läkarbesök på torsdag för att se hur långt fram i graviditeten jag är . Håller tummarna för fler plus här nu . Kram
Åh vad kul! Stort grattis!!!
Men Gud så underbart :) grattis. Oj kan du redan va i v 9 :)
Men när åt du pergotime senast???
Jisses så du har inte testat då sen i maj :)
Ja herregud vilken tur!!! Därför oxå jag fråga när du åt Pergo sist eftersom man ej ska äta dem om man e gravid. Spännande! Berätta när du vart på vul!
Någon som vet vad det är för skillnad att börja med pergo på cd3 eller cd5? Ger det olika effekt eller varför börjar man på olika dagar?