Syskonförsök med pergotime
Hur går det för dig solrosen? Vilken v är du i?
Håller alla tummar här för att det lyckas för dig denna kuren.
Hur går det för dig solrosen? Vilken v är du i?
Hej!
Jag har fått missfall, började blöda idag massa värk. :(
Så jobbigt och kämpigt.
Här har vi bestämt oss för att pausa lite i bebisverkstaden. Kör igång i mars igen.
Fick ingen äl denna månad och därför heller ingen mens.. Och jag har just kommit igång med träningen igen och har en del roligt planerat i början på mars. Så vi pausar i februari. Sen får vi se hur det går :)
Nu är det dags igen! Börjar primolut i morgon och hoppas på äl i slutet på mars. Nu ska vi lyckas!
Hoppas på ägglossning i dagarna. Har haft smärta och obehag i vänstra äggstocken i 2 dagar nu. så kanske kanske. Men vi får väl se om si så där 2 veckor. VILL så gärna att det ska ta sig. Vi har snart hållit på 1 år och önskar och drömmer om livet som 2 barnföräldrar.
Hur går de för dig solrosen? Vilken vecka är du i? Du måste ha gjort rutin ul ? :)
här kom mensen med dunder och brak. Så denna gång hamnade vi på 35 dagar. Kände ju så tydligt av ägglossningen för 2 veckor sen. Men nää. så nu funderar jag på att köra en till pergokur direkt och funkar det inte då så får vi ta ställning till om nåt annat funkar bättre.
Har ni brukat få huvudvärk av Pergo? Är på cd 17 idag och har haft hemsk huvudvärk några dagar.
Har inte brukat haft det innan.
Törs man hoppas? Fick nyss pos på 2 stickor! Vet ej hur man får upp bilden bara
Jag törs nog tro det :)
Hoppas pyret får stanna!