Syskonförsök med pergotime
Inget plus dag! :/ har känt lite i brösten och lite molvärk i magen idag. Men sist jag blev gravid hade jag ont i brösten hela tiden från äl. Så vi får se!
Håller tummarna för att du också får ett plus idag.
Inget plus dag! :/ har känt lite i brösten och lite molvärk i magen idag. Men sist jag blev gravid hade jag ont i brösten hela tiden från äl. Så vi får se!
Håller tummarna för att du också får ett plus idag.
neg test fortfarande. trodde jag fick mens igår, men icke. avvaktar till cd 40 som är till helgen, sen börjar jag ny kur.
Fick mens cd 40. Har haft småblödningar hela v. Men igår drog den igång! Så Pergo kur nr 4 på torsdag ! Nu får det bli våran tur!
Pegrostart idag, trippelkur. denna kur behöver jag inte kolla med vul sa läkaren. för jag visar ingen risk på överstimulans.
stort grattis till alla plus. jag hoppas jag hakar på snart :)
Hur går det för dig solrosen? Vilken v är du i?
misstänker att om äl har varit , så var det i onsdags eller igår. har haft ont i högra äggstocken måndag och tisdag och lite på onsdagen. fick ju likadant sist (när jag blev gravid) så jag håller tummarna. men hoppas inte för mycket heller. Eftersom den senaste cykeln var 40 dagar.
Hej!
Jag har fått missfall, började blöda idag massa värk. :(
Så jobbigt och kämpigt.
Här har vi bestämt oss för att pausa lite i bebisverkstaden. Kör igång i mars igen.
Fick ingen äl denna månad och därför heller ingen mens.. Och jag har just kommit igång med träningen igen och har en del roligt planerat i början på mars. Så vi pausar i februari. Sen får vi se hur det går :)
Tack!! :)