Stephanie 682 skrev 2016-01-03 22:59:27 följande:
Hej:) jag är 30 år och och har en son på 2 år. Precis tagit färdigt min första dubbelkur med Pergo i försök på ett litet syskon:) har ju gjort detta innan, men det är en del saker som är lite annorlunda som jag undrar om ni har upplevt?
Första är att dom sista 2 dagarna i kuren så hade jag blodblandade flytningar och dagen efter avslutad kur, så hade jag bruna flytningar. Har sökt om detta men hittar ingenting om det:/ har nån av er upplevt det?
En annan sak var att pga av blödningsflytningarna och mycket molvärk så tänkte jag att jag skulle testa och ta ett äl-test dessa två sista dagar och båda dagarna visade positivt på äl men man kan väl inte få det så tidigt?
Läste att det kunde ge falskt utslag medans man tar tabletterna.. Vad har ni för erfarenhet?
Önskar alla som försöker massa lycka till????
På min första pergokur fick jag positivt äl test dagen efter sista tabletten. Misstänktr att det var falskt.positiv men fick sen mens jättetidigt så det kan ha stämt. Är på andra kuren nu o är på cd 16 o ännu inget positivt äl test. Tvivlar på äl denna månad. :(
E det nån som.vet hur mkt hjälp.man får när man redan har barn?