• Pco_1_2

Syskonförsök med pergotime

Hej tjejer! Minns er sen innan :)
    Jag har en son född aug-13 och nu är jag på 4:e pergokuren.. Cd 4 (dag 2 med Pergo) hoppas så innerligt!

• Pco_1_2

Jag har nog bytt nick ett par gånger ja :p
    Sämsta baksidan med pergo för min del är att jag blir så lättretlig, värre än innan alltså :p

Jag känner mig som en gammal kärring i kroppen när äggen aldrig växer till, helt död inombords. Jag hoppas verkligen nu!!!
    Cd 5 :)

Hejar på er!

• Pco_1_2

Solrosen83; vad spännande! Jag får alltid massa känningar i äggstockarna efter behandling men sen visar det sig alltid att det inte hänt nåt, så himla hopplöst.
    Cd 10 idag och yttepytte streck på ältest.

Lycka till idag! Uppdatera gärna!:)

• Pco_1_2

Kommer min bild upp? Första gången jag ser en stegring på äl-test! Heja kroppen!

• Pco_1_2

Skriver här också, har startat en Fb-grupp där vi kan samlas om man vill istället, lättare med bilder osv än denna app.
    Gruppen är låst och hemlig, man kan lägga till mig som vän, Jenny Bäckman, har en grå profilbild.

• Pco_1_2

Palomablanca: Går ju hos gyn för barnlösheten så känns märkligt om man inte skulle bli erbjuden hormonbehandling.
    Jag är också tjock och just nu lite för tjock för att påbörja ny beh.omgång.

Svar på tråden Syskonförsök med pergotime