Inlägg från: misssunlight |Visa alla inlägg
  • misssunlight

Syskonförsök med pergotime

Hej, ny här!

Har just vart hos läkaren idag o h fått OK för umgänge efter att tagit pergotime gör första gången. Vi har försökt få ett syskon sedan 2012 och påbörjade utredning i januari i år men allt ser bra ut förutom att jag sällan har ÄL men idag fick vi alltså utslag på Stickan o goda nyheter hos läkaren. En blåsa på 18 mm fanns där .

Vore kul att få haka på er här

• misssunlight

Åh Stort Grattis!!!!!!????

Maräng87 skrev 2015-10-01 09:48:54 följande:

Jag har precis plussat på min första kur!

• misssunlight

Åh, pepp pepp ... Hur deppiga blir ni andra när mensen kommer o man än en gång inte lyckats ????. fast man egentligen inte vill hoppas för mkt så gör man ju det undermedvetet... Skit jobbigt.

Hur många ggr har ni andra ätit Pt? Hur funderar ni på ytligare ett steg... Alltså ivf?

• misssunlight

[quote=75827096][quote-nick]Majamy skrev 2015-10-02 17:31:40 följande:[/quote-nick]

Jag har blivit jättedeppad när det inte går. Även om jag försöker hålla peppen bryter jag ihop ibland.

Men du har väl snart bim. Hoppas du får ett stort plus.

[/quotes]

Tyvärr kommit lite blodblandad flytning idag o ett tydligt minus på Stickan. hade BIM igår... Sjukt jobbigt. Tänkte för mig själv att jag ska INTE testa än eftersom jag såg flytningarna, men så är man ju korkad o skjuter sig själv i foten och tar testet iaf, vilket sänker en totalt. Får köra på en omgång till med Pergo och ÄL stickor helt enkelt ....

Svar på tråden Syskonförsök med pergotime