• Penida

Var hade ert barn sitt senaste kalas?

Som rubriken lyder.
    Har ni flera barn så rösta för det som senast hade kalas. Utveckla gärna era svar och berätta hur gammalt barnet är.

Avskyr CIO-metoder
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Var hade ert barn sitt senaste kalas?
  • fluu

På sin mormors jobb.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • cosinus

11-åringen var hemma, dock bannlystes alla småsyskon så de fick skeppas iväg :) .

7-åringen hade på badhus.

9-åringen gympahall

5-åringen fyller senare men det blir hemma.

• fluu
    fluu skrev 2015-05-02 17:43:01 följande:
    På sin mormors jobb.
    Som vi inte behöver hyra eller så, men är inte heller hemma så jag vet inte riktigt vad jag ska rösta på.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Penida
    fluu skrev 2015-05-02 19:03:17 följande:
    Som vi inte behöver hyra eller så, men är inte heller hemma så jag vet inte riktigt vad jag ska rösta på.
    Annat:)
    Avskyr CIO-metoder
  • Heisan

Lilltösen fyllde 9 år och ville ha kalas på lekobuslandet, 11-åringen fyller om en månad och kommer att ha en tjejkväll med övernattning i ett stall och sedan badhuset dagen efter.

När du tittar på himlen vad ser du då? Stjärnorna eller universum?
  • Penida

Jag tänkte vara jättebekväm med dotterns nästa kalas och boka leklandet som så många andra här men nej, det vill hon inte;) Våra barn har sedan de varit 5 år och upp mest blivit bjudna på kalas på lekland eller annan plats där det redan är organiserat eller i hyrda lokaler. De går på kalas ofta men hemmakalas är ovanligt i alla fall här, för våra barn. På min tid (så löjligt, jag vet) var det alltid hemmakalas och rätt enkelt och kul men då fanns väl inte alla valmöjligheter vi har idag kanske.

Avskyr CIO-metoder
  • Penida

Följdfråga, har barnet haft inflytande på var kalaset skulle hållas?

Avskyr CIO-metoder
  • Butterscotch

Femåringens senaste kalas var på lekland, åttaåringens senaste kalas var i en hyrd lokal i en bostadsrättsförening

Svar på tråden Var hade ert barn sitt senaste kalas?