Omhändertagna barn
Under många år har jag blivit psykiskt misshandlad av min blivande ex man, vi har levt separerade i ca 2 år, allt funkade väl hyfsat när det gällde barnen, och han hade själv sagt för ca 1 år sedan att det skulle aldrig bli vi igen, ändå är det ju han som haft en kvinna bakom min rygg i ca, 5 år, till slut efter att suttit hemma i över 1 år att prova lyckan på krogen, det gick bra, träffade en jätte trevlig man och vi bestämde träff även helgen efter, Vad händer då, när exet får nys om det så tar det hus i helvetet, kommer rusande till mitt hem, misshandlar daten och slänger ut honom, ok nu hade jag druckit för vi hade gått hem till mig efter krogbesöket, ringer polisen ,för han är orolig för sina barn, men han tar inga barn med sig när han åker, om han nu är så orolig för barnen varför har dom bott hos mig dom senaste 1 och ett halvt åren, och inte ens betalat underhåll, och naturligtvis så blir soc inkopplat, och jag går helt på deras linje, vill ju inte skada mina barn mer, har bett om hjälp för mitt missbruk, och nu är det bestämt att barnen skall bo hos sin pappa i varjefall i månad, så dom får lite lugn och jag får den hjälp jag behöver, men exet dumpar barnen hos mig var och varannan dag, han har fortfarande inte haft dom som han själv ordnat