Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
Ska du oxå testa då? :D
Spännande med så många som snart ska testa! Längtar till fredag! :D
Ska du oxå testa då? :D
Spännande med så många som snart ska testa! Längtar till fredag! :D
Jag har också rätt mkt! Förra månaden var det snustorrt ÄL-bim men inte nu.. Är
På ÄL+9..
Flytningar kan vara ett tecken på graviditet
Jag är på ÄL +4 tror jag och har fått jättemkt flytningar, ursäkta detaljer. Är det normalt?
Hehehe ja men de kanske är ett symtom för dig
Och du! Ett svagt positivt test är lika positivt som ett starkt
Fick precis näsblod helt oprovocerat vilket jag fick mycket med sonen oxå :p äl+8 tyckte att jag såg ett suuuuupersvagt plus på cb idag :)
Jag ser!! :) grattis!!
Fast det syns knappt och kan lika gärna va spök :p vad tycker ni?
Jag började testa med ÄL igår, och idag var det blinkande gubbe!! Jag är på cykeldag 7 endast. Så min ÄL verkar vara jättetidig. Får bli lite mys ikväll för att värma upp, :)
Har också bara beställt därifrån :) deras egna märke har varit värdelösa, bara negativa. (Skämt å sido, Hahaha).
Men du kan beställa CB och RFSU där också
Tack soofa! Klippa här i tråden
Jag tänkte nog testa på lördag eller kanske söndag då mannen e hemma så kan det vara delad glädje eller sorg..
Hur kändes det att börja om, det är ju rätt bekvämt när barnen börjar bli stora. Det känns som första gången nu när vi ska försöka :).
Ja det tycker jag :) lycka till!
Äl på tisdag el onsdag o enligt min app börjar min ffertila period imorgon..Tänkte mysa fredag, söndag o tisdag-torsdag, det borde väl räcka?
Testade negativt idag. ÄL+11, bim-4
Har lite samma som förra månaden o då va ja ju inte heller gravid ;)
Men mer flytningar, lita ömma bröst igår och alltid en konstant svag värk "där nere" (hade samma förra månaden)..
Nu kom mensvärken krypandes också, nu när hjärnan fattar att det är nej ;) haha! Den får gärna komma tidigare, så kan vi ju starta snabbare :)
Jättekul för din skull. Stort grattis!!
Det är inte försent än :) pepp pepp :) har du några symptom?
Godmorgon kompis! Ville bara säga att jag antagligen joinar dig i juni tråden då jag testade neg idag..
Ska bli kul o följas åt!
Dessa kroppar som lever sitt egna liv alltså. Suck!
Tempen brukar oftast sjunka ytterligare lite på själva äl-dagen, för att sedan höjas 1-2 dagar efter ägget släppt (pga progesteronet som då utsöndras)
Nej, men jag ringde och fick telefontid med gynekologen på måndag, så då skall vi boka upp ett besök typ en vecka senare på cd 12-13. Dock har jag redan receptet, så blir till att hämta ut tabletterna imorgon och sen börja ta på måndag och fem dagar framåt. Skall bli spännande att se om de biter på mig. Har läst en hel massa om letrozol nu (bättre sent än aldrig! ;) ) och det påskyndar tydligen inte bara äl utan ökar även chanserna att bli gravid med över 50%. Det är vad jag kallar en trevlig bonus!