Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
Ska börja tempandet imorgon.
Testade med ÄL-sticka nu på morgonen, trodde inte att det skulle visa något men det gjorde den, dock svagt. CD7. Tempade i morse och blev lite orolig då jag hade betydligt högre värden än jag brukar, men kom sen på att det sannolikt beror på att jag har en förkylning på g.
I morse tog jag detta gravtest. 6 dagar efter konstaterat MA. 5 dagar efter fostret var ute och 2 dagar efter skrapning. Är det rimligt att det går ner så snabbt?
Får man hoppa in här?
Jag har äl 18 maj och Bim 1juni. Blir försök 5 då. Har 2 söner sen innan födda -07 och -09
Har läst inläggen i denna gruppen ett tag nu medan jag väntat på att mensen skulle komma eller inte (hade känslan av att det inte tagit sig men hoppades in i det sista). Vårt första försök var i april men mer än en vecka sent dök mensen upp så nu blir vårt andra försök i maj istället. Har dock ingen koll på när ÄL även rum och när nästa mens bör komma, känns som det är oregelbundet sedan jag slutade med P-piller.
Hmpf! Jag har inte fått nån mer stegring på ältest idag, t om mindre :( Fortf jobbiga spottings också. Hoppas på den 13-14 <3