Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
Jag är 28 år och min sambo 32. Vi gjorde första försöket nu i april men nu siktar vi på maj!
Jag är 28 år och min sambo 32. Vi gjorde första försöket nu i april men nu siktar vi på maj!
Ja men då man skriver in sin sista mens första dag så räknar den ut typ då man ska ha äl och det stämde med stickorna förra månaden. Men skit mannen är ju borta då får vi hoppas att det finns kvar några från igår ???? annars är det kört!!
Alltså, nu vill jag bara att min mens ska vara över så att jag kan börja räkna ner till ÄL på riktigt. Min mens brukar bestå av spottings dagen innan, sen mens i 4 dagar och sen spottings dagen efter men nu har jag haft spottings 28/4-1/5, sen började mensen och nu är jag inne på mensdag 5. Som sagt, så märkligt att den ska börja spöka månaden man försöker bli gravid!
Min mens börjar minska nu, Den kom i måndags och det här är andra mensen sen jag tog ut spiralen och det märks väldigt väl att den inte alls är så riklig som den var när jag hade spiralen. Väldigt skönt så jag klagar inte. :)
Om ca en vecka ska jag börja testa med ÄL test och om 1,5-2 veckor borde jag ha äl. Helt sjukt, det är ju snart ju. Precis runt hörnet! :)
Mensen är över och i morgon börjar den fertila perioden! Woop woop! :)
Tog ett ältest idag och fick lite stegring (brukar vara helblankt annars, såhär "tidigt" innan ÄL) :) Ville infoga en bild men lyckas inte ladda upp den via min padda :(