• soofa

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Tassen skrev 2015-06-22 12:58:49 följande:
    Ska gå och köpa ett vanligt cb plus och testa imorgon igen.
    Symetrical skrev 2015-06-22 10:20:31 följande:

Såhär såg mitt ut nu imorse (översta, det nedre är från i torsdags)

Tippar på att jag får positivt typ lör-sön. Men återstår att se! Kan ha seg stegring ibland och har bara haft äggviteflytningar sedan igår och det brukar jag ha minst en vecka innan äl kommer. Dock kan det ju bete sig annorlunda nu efter MF, så jag är beredd!

Det tar sig! Men redan? Då är det nog fan din månad!Blir inget sånt. Han trodde inte på det.. Precis som jag trodde. Han säger att det är grått.
    soofa skrev 2015-06-22 08:50:44 följande:

Men hörrö, det där kan omöjligt bara vara ett spökstreck! Du är gravid!!! :D Du har bim i dag och ännu har ingen mens kommit eller hur? Om det nu var en nidblödning du hade häromdagen, så är det ju inte konstigt att det inte hunnit bli starkare än.

Försök att glädjas åt det och fortsätt testa så kommer du se att det bli tydligare. Om du kan, köp något annat test och jämför med?

Vågar inte tro på det än. känns som att jag ska få mens hela tiden och springer på toa, men inget.... Har en del värk också..
    Men usch, vad jobbigt att du inte känner att du kan lita på det. :/ Har du bim i dag så ska du kunna testa med CB plus utan att det behöver vara morgonurin.

Uppdatera oss hur det går!
  • soofa
    Symetrical skrev 2015-06-22 13:47:46 följande:
    Precis Tassen! Du får gå på torken (inte dricka en droppe vatten) och inte kissa på 4 timmar, så skall du nog få dig ett finfint plus och så imorgon bitti tar du det digitala och trycker upp ett fint "gravid 1-2" i nyllet på den där glädjedödaren till sambo du har! (Säkert bara en försvarsmekanism, men roligare att klanka ner på de små liven) smile5.gif
    Ja, röstar också på det här! :D Jag tror idén till de digitala graviditetstesterna uppstod just efter en sådan här situation.
  • soofa
    mikamon skrev 2015-06-22 13:45:44 följande:

Jag tror och hoppas på att det är ett plus Tassen <3 Män är lite tröga ibland... Jag plussade svagt jag med då i julas, och älsklingen trodde inte på det tills missfallet var ett faktum, först då fattade han.

Nu under dan har jag börjat få molvärk. Inget syndaflod än men den kommer väl :(

Usch. Jag hoppas dock fortfarande på att den håller sig borta! Bim i dag?
  • soofa
    mikamon skrev 2015-06-22 17:41:51 följande:
    Gulle, tack för att du håller hoppet uppe när jag själv mer eller mindre gett upp <3

BIM idag eller imorgon. Molvärken har gått över nu på eftermiddan. Röda spottings men inte mer än så, nästan obefintliga! Blir nästan sur- är det mensen så vill jag ju att den ska komma igång ordentligt så man snabbare blir kvitt den :(

Såg att du bor i Sthlm. Jag med fast vi ska flytta till Gbg i juli :( :)
    Ja precis, ska mensen ändå komma så kan den väl göra det direkt utan några jäkla spottings!

Haha nä, jag bodde i Stockholm för 4 år sen men numera bor jag i Växjö. :) Står det Stockholm i min profil? Vad kul med Göteborg, mysig stad ju! Vi hade planerat att åka dit i morgon, men sen kom vi på att One direction spelar där då. Haha.
  • soofa
    AngelinaAr skrev 2015-06-22 16:38:20 följande:

Tjenare brudar

Hoppas ni mår bra

Själv fick jag mensvärk igår så jag testade för skoj skull kan ni hjälpa mig igår visade den starkast sedan svagt så jag våldtog manen igår..kan de va så tidigt efter missfall endast två veckor

Symetrical hur går det vännen?Miss u

Soofaaaa och du???

php7tj4YW06131.jpg

Men hej! Välkommen in i värmen igen, vi har saknat dig! :) Hur mår du? Skönt att ägglossningen verkar vara på gång igen!
  • soofa
    Symetrical skrev 2015-06-22 20:47:00 följande:
    Hahaha. Nej, har hört att "lagom är bäst" nån teori om att vissa mäns spermier behöver två dygn för att återbildas fullt ut, samt nån om att gamla kleggiga spermier kan ligga kvar och blockera the entrance, så att säga!
    Vi låg onsdag, fredag och måndag förra cykeln och jag hade äl onsdag. Räckte tydligen då. Tror att det är viktigare att ligga när man känner för det, så att det inte blir alltför mycket tvång. Fördelen är ju (iallafall för min del) att man blir så mycket mer sugen just kring äl. Antar att det är evolutionen som hjälper till där! smile5.gif
    Den här månaden fick vi bara till det en gång omkring äl (kan man ens räkna det som ett försök?), hoppas dock såklart att det räckte men är inställd på att det inre blir något den här månaden. Nästa månad däremot, då blir det varannan dag hela äl-veckan (om jag får bestämma). ;)
  • soofa
    Tassen skrev 2015-06-23 07:49:14 följande:

Tog ett cb plus och nu tror jag verkligen på det och sambon tror också på det.

Jag är gravid!!

Tack till er som skrev grattis igår. Nu kan jag ta till mig det smile2.gif

WOHO! :D Åh, vad glad jag är för din skull! Det var verkligen din tur nu!
  • soofa
    Tassen skrev 2015-06-23 09:22:48 följande:
    Jag är verkligen superlycklig nu.

Skrattade åt min sambo och sa att hans spermier gillar nog tempen på våren/början av sommaren. Mitt BF blir kring samma datum som hans barn är födda smile5.gif
    Förstår det! :D Och det är vi med, för din skull!

Haha ja, de behöver kanske bara värmas upp lite. ;)
  • soofa
    Rebecz skrev 2015-06-23 21:17:10 följande:

Hejsan får man hoppa in i denna tråden? Idag gjorde jag 2 olika ägglossningstest. Det ena är positivt och det andra negativt. Clearblue visar negativt och det andra positivt. Har tagit test sen i lördags som visat positivt med testlagrets. Hur ska jag tolka testen? phpqvE4DT42612.jpg

Jag skulle vilja påstå att båda är negativa. För att äl-stickan ska klassas som positiv ska kontrollstrecket vara lika starkt eller starkare än teststrecket. Men det verkar onekligen vara på gång, så fortsätt testa! :)
  • soofa

Äl + 9, bim - 7. Kan man tolka något av min graf redan?

Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni