-
Bara 2 dagar äldre än min guldtös.Desideri skrev 2015-05-17 14:49:52 följande:Fick också barn sommaren -13. Min dotter är född 16 juli 2013. :)
-
Ja verkligen lustigt.Nystjärna skrev 2015-05-17 14:46:58 följande:haha vad lustigt :)
Haha ne inte samma dag iallafall, min dotter är född 1 juli 2013 :)
Ja så hoppas slippa den denna gången,även om man alltid är orolig men just den extrema oron.
Hoppas att du slipper oron denna gång. -
Absolut, jättekul hoppas bara på + nu för oss allaDesideri skrev 2015-05-17 15:09:45 följande:Roligt att vi är flera med jämngamla barn! :)
-
Stort grattismilla741 skrev 2015-05-18 19:42:01 följande:
Men kolla här då på kvällskvisten ????
-
Hur får det för alla som passerat bim eller är nära ?
-
Går menade jagJelu skrev 2015-05-19 21:45:24 följande:
Hur får det för alla som passerat bim eller är nära ?
-
Håller tummarnaMissMf skrev 2015-05-21 04:57:04 följande:
Fick precis näsblod helt oprovocerat vilket jag fick mycket med sonen oxå :p äl+8 tyckte att jag såg ett suuuuupersvagt plus på cb idag :)
Och grattis -
Inbillar mig samma.filippas skrev 2015-05-21 16:07:02 följande:
börjar inbilla mig att mina bröst ömmar, nu börjar galenskapen!
-
Grattisanynumos skrev 2015-05-21 19:41:05 följande:
Spökstreck eller är det verkligen ett plus!? Testade lägga in en färgbild men i datorn syntes den mycket mindre än i verkligheten, men det är ett blått svagt streck.
-
Har en på 13 blir 14 till höstenCarabellis kusp skrev 2015-05-21 22:01:42 följande:När tänker du testa? Jag vill så gärna hålla mig till BIM.
Och en som blir 2 till sommaren
Vill ha 3 an innan det blir lika mycket åldersskillnad -
GrattisMissMf skrev 2015-05-22 05:00:39 följande:
Jag är gravid!! :D äl+9 13/5 bim -3, 25/5
Bf 3/2
-
Efter alla + blir man ju sugen att testa själv
-
Hade tänkt göra det imorse men sonen krånglade så mycket angående skolan så jag glömde testet börjat kissade.MissMf skrev 2015-05-22 08:47:22 följande:Du hade oxå äl den 13, jag med. Ta ett test du ;p
Får bli imorgon då. -
Ta ett nytt test.Redcat skrev 2015-05-27 13:53:51 följande:
Hej igen alla här inne. Skrev för några dagar sen att min mens va sen och om jag skulle ta ett gravtest. Jag tog ett test då Och de visade neg. Det har gått några dagar nu och mensen har fortfarande inte kommit.. Min mens skulle ha börjat den 21 (enligt min app.) :/ så idag är jag 6dagar över tiden :-/ enligt appen är min genomsnittliga cykel på 34dagar (har väldigt ojämn cykel.dom senaste månaderna har min cykel varit 37,31,33,32. Och den brukar ligga där omkring.) Jag är på dag 40 idag och jag vet inte om jag ska fortsätta vänta eller om de finns en chans att jag kan va gravid, jag har ju redan gjort ett test någon dag efter bmi som visade neg. Den längta månaden jag har haft den närmaste året har vart 59dagar och de va i augusti. Så va tror ni? kan de va så att min mens hoppar en månad eller finns de en chans att man plussar senare även fast man fått ett negativt test någon dag efter bmi?
PS Grattis alla som har plussat här inne är så glad för eran skull
Finns dem som plussar först någon vecka efter bim.
Är det fortfarande negativt så invänta Mensen kommer den iaf inte ta ett nytt test igen.
Håller tummarna för + -
Jag är inte så hemma på alla olika sorters test.Redcat skrev 2015-05-27 14:39:14 följande:Okej tack, jag får springa förbi apoteket när jag ska upp på stan sen jag vill inte hoppas för mkt men det är så svårt att inte göra det när mensen inte kommer vilket test är bäst att köpa? Jag testade apotek-hjärtats egna sist, ska jag ta de igen eller är de säkrare att ta ett clear blue?
Jag använder mest clearblue + speciellt om jag passerat bim. -
Det digitala tar ofta längre tid för att visa än cb +Redcat skrev 2015-05-27 20:59:50 följande:
Jag kunde inte hålla mig. Köpt clear blue digitala och ett apotek hjärtats egna. Jag höll mig i 3 och en halv timme och testade med hjärtats test och de visade neg. Men jag är en person som dricker mkt vatten om dagarna så även fast jag höll mig så va det nästan genomskinlig. Finns de någon chans att testet visa fel eller ska jag ta de som att det inte är något? Är ju bmi+6 idag och jag ska på släcktträff på lördag så jag vill va helt säker på om det är något eller inte så jag inte dricker om jag är gravid. Ska jag ta clear blue testet eller inte? :-/ och om jag ska ta de, ska jag ta de då i morgon eller ska jag försöka vänta och ta det på lördag morgon?