• milla741

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Denna gång fick jag nästan full sticka tisdag, ont och starkast äl positivt i onsdag förra veckan så på torsdag kändes det inget alls och stickan var neg.bara haft ömma bröst. Så det var annorlunda denna gång tidigare har jag haft ont från äl till mens.

jzz2306 skrev 2015-05-12 16:54:49 följande:

Jag har bara känningar innan äl, det börjar flera dagar innan positivt äl-test så ca dag 13-16 i cykeln. Sen slutar det ungefär när jag har äl, så det jag känner är inte själva äl utan bara det som händer innan. Känns lite om mensvärk. Har tänkt att det kanske är äggblåsorna jag känner, när de mognar och växer menar jag. Men jag är inte säker.

En del känner av själva äl, men då tror jag att det är starkare värk under kortare tid, precis när ägget släpper. Och en del tror jag har ont efter äl.

Vi är alla olika verkar det som 

Jag fick förresten glad gubbe idag så det blir äl lite tidigare än jag trodde (onsdag/torsdag isf fredag). Hoppas på sex ikväll 

• milla741

Tråkigt men som sagt på't igen :D

babytjejen skrev 2015-05-13 07:52:52 följande:
    Idag kom mensen :( så det är bara att köra på nästa gång. äl runt den 27 Maj o Bim runt den 10 juni om min cykel fortsätter o vara jämn.

• milla741
    linnsanbelle skrev 2015-05-13 09:37:17 följande:

Jag kör ändå! Min sambo blir sugen så fort man säger ordet sex men inte jag!! Men sen vet jag ju att så fort man väl börjar så blir man ju sugen så det är bara att köra !

Haha min karl är lika bara han hör ordet sex eller jag tar på mig sexiga kläder går han igång haha det är ju skönt dock men ändå jobbigt när man har ägglossning och han jobbar borta på veckorna :/
  • milla741

MEN JAG HÅLLER MED!!! haha

debbie85 skrev 2015-05-13 11:13:45 följande:

Jag har räknat på BIM igen och kommit fram till att det är en dag tidigare, den 20/5. Kan inte tiden gå lite fortare nu? :-P

• milla741

Mjums viiin!! Och ha det så mysigt och tillverka en bäbis nu då ;D :D

Symetrical skrev 2015-05-13 20:05:37 följande:

Svagare äl-test nu på kvällen och nedräkning (med hjälp av ett glas vin) till mannens hemkomst.

• milla741

Jag mår illa!!!! Då får man ju hopp för jag brukar ju inte må illa. men känns dock tidigt och kroppen kan ju spela en ett spratt, så det är nog något annat och har ju så lång cykel denna månad den tar aldrig slut!!!!

• milla741

Dagen innan äl tog jag tempen på eftermiddagen då jag blev varsel om hur man tempade. Då hade jag 37 äl dagen 37,2 och dagen efter 36,8 sen dess har jag legat på 37.1 - 37.2 men jag vet ju inte min grund temp än.

Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni