Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
Hoppas verkligen inte heller att din äl drar ut på tiden som min gjort. Det önskar jag baske mig ingen! Har du märkt av någon stegring än?
Tjejer, hur är det med flytningarna omkring äl? Jag har noll koll på det men vet att man ska kunna läsa av mycket med hjälp av dem..
Nu jäklar går jag all in!! Även börjat med folsyra och rosenrot haha...om de inte blir ett plus nu får jag nog kontakta bm????
Alltså vad fan, inte ens i närheten av positivt! ????
Fortfarande låg temp, men i alla fall ingen tvekan om att testet är positivt nu i alla fall!
Något händer! :D
Jag har bråkat lite (mycket) med CB:s digitala ägglossningstest nu på morgonen. Jag ville ta ett sådant efter det från TL men det blev felsymboler - TRE gånger! Testade med det förra månaden och då blev det rätt båda gångerna, tror knappast att jag kan ha använt det fel tre gånger. Testar igen efter lunch, kanske slösar bort de sista två med..
Hakar gärna på här :). Var med i "första försöket april 2015" men fått minus på bim-4 och nu imorse på bim -2 så nu inväntar vi mensen och hoppas att maj månad är vår månad.
Min mens ska komma på lördag, jag har oftast 30 dagars cykel men diffar ibland mellan 28-32 men oftast 30 så utgår ifrån det.
Så äl blir runt 29-30, 16 dagars lutealfast, iaf vad jag tror haha. Känner av min ÄL väldigt väl, med flytningar och smärta. Funderar dock på att köra på äl tester denna månad.
Bim blir runt 15 juni.