• soofa

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Symetrical skrev 2015-05-13 11:39:29 följande:
    Helt rätt att svara, tycker jag! Du skrev ju dessutom att du inte hade stenkoll.

Hoppas verkligen inte heller att din äl drar ut på tiden som min gjort. Det önskar jag baske mig ingen! Har du märkt av någon stegring än?
    Jag har inte kollat något mer under dagen, ska försöka knipa igen nu under em och testa direkt när jag kommer hem från jobbet. Hoppas kunna se någon ökning på stickan då och tänker testa med ett CB i morgon. Jag har ju ingen aning om hur min äl är, den kan ju vara hur oregelbunden som helst och att jag bara hade ren tur förra månaden. Hoppas inte!
  • soofa

Tjejer, hur är det med flytningarna omkring äl? Jag har noll koll på det men vet att man ska kunna läsa av mycket med hjälp av dem..

• soofa
    Symetrical skrev 2015-05-13 15:22:53 följande:
    Jag får alltid rikliga äggviteliknande flytningar typ 4-5 dygn innan själva äl sker. Den dagen ägget släpper (idag!) brukar jag vara extra "blöt" och har mer vattniga flytningar. Vissa har knappt några flytningar alls och då kan man testa bisolvon-metoden för att kicka igång flytningarna.
    Tur att vi har dig, du verkar ha bra koll på det mesta! Skrattande  Jag har aldrig tänkt på det innan då jag normalt har ganska rikligt med flytningar men i dag tyckte jag mig märka en skillnad. Får se om ägglossningen kickar igång om några dagar helt enkelt.
  • soofa
    halo83 skrev 2015-05-13 16:45:47 följande:

Nu jäklar går jag all in!! Även börjat med folsyra och rosenrot haha...om de inte blir ett plus nu får jag nog kontakta bm????

Skönt att ha bunkrat upp lite! Nu jäklar! Skrattande Hoppas på att det är din tur nu!
  • soofa

Alltså vad fan, inte ens i närheten av positivt! ????

• soofa
    Symetrical skrev 2015-05-13 19:58:57 följande:
    Ger det två dagar till. Positivt fre eller lördag och äl lör-sön. Låter det som en plan? smile5.gif
    Haha okej då, det kan jag väl gå med på. ;) Jag är så ny på det här och har inget tålamod = dålig kombo!
  • soofa
    mikamon skrev 2015-05-13 21:39:02 följande:
    Skrattade halvhjärtat när jag tog ett ältest nu på kvällen. Pisslite stegring, som senast...

Har beräknad ÄL imorgon egentligen but it aint gonna happen! Skulle bli föga förvånad om det skulle hända! Känner ingenting i äggstockarna...ingenting..

Idag firar jag morgondagens lediga dag, plus att spottingsen upphört, med en rejäl cider ;)

Hoppas dock på ÄL innan den här veckan är slut!
    Symetrical skrev 2015-05-13 06:08:17 följande:

Fortfarande låg temp, men i alla fall ingen tvekan om att testet är positivt nu i alla fall!

Go get him!! Gud vad jag skulle anfalla min käresta om jag fick den där testet :D
    Känns som att våra tester matchar varandras då. Vad skönt att spottingsen har upphört, äntligen! DET förtjänar verkligen en cider! ;) Jag har märkt skillnad på mina flytningar nu under kvällen, när jag googlar på det så står det att det är ett tecken på att ägglossning är nära så det ska bli intressant att se om testerna ger utslag i morgon.
  • soofa

Jag har bråkat lite (mycket) med CB:s digitala ägglossningstest nu på morgonen. Jag ville ta ett sådant efter det från TL men det blev felsymboler - TRE gånger! Testade med det förra månaden och då blev det rätt båda gångerna, tror knappast att jag kan ha använt det fel tre gånger. Skrikandes Testar igen efter lunch, kanske slösar bort de sista två med.. 

• soofa
    Ivve91 skrev 2015-05-14 08:21:38 följande:

Hakar gärna på här :). Var med i "första försöket april 2015" men fått minus på bim-4 och nu imorse på bim -2 så nu inväntar vi mensen och hoppas att maj månad är vår månad.

Min mens ska komma på lördag, jag har oftast 30 dagars cykel men diffar ibland mellan 28-32 men oftast 30 så utgår ifrån det.

Så äl blir runt 29-30, 16 dagars lutealfast, iaf vad jag tror haha. Känner av min ÄL väldigt väl, med flytningar och smärta. Funderar dock på att köra på äl tester denna månad.

Bim blir runt 15 juni.

Du är välkommen hit! Men du, innan mensen kommer är inget kört! Jag väntar därför med att lägga till dig på listan och håller tummarna att du plussar senare i veckan! Glad
Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni