• Jade2016

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Hej alla ??

Jag är helt ny här& på detta...har aldrig med i någon tråd här men behöver lite stöd& någon att dela tankar med kring allt detta med längtan,besvikelse,hopp& drömmar,bim & sån't????

Jag har bim

• Jade2016

Oj...

På lördag den 16/5 & känner mig ensammast i världen just nu....är pmsig,lätt illamående& rädd att vara skengravid,rädd att inte få ett pluss den här gången heller.

Har dock inte försökt så läng(började i feb)& vet såklart det kan ta tid,men ändå så jobbigt att längta så här....ja ni vet säkert????

• Jade2016

Hej babytjejen

Jag hade som du förra månaden,säker på att det var nidblödning & fick tyvärr mens 2dagar efter & den var en v tidigare än vanligt.

Det kan ju vara en nidis du har:)

Jag håller tummarna att det är så& att du får plussa om några dagar<3

• Jade2016
    MatildaMilano skrev 2015-05-12 13:21:26 följande:

Hej tjejer, jag hoppar in här i gruppen :) Vi är inne på tredje försöket nu men den här månaden är väl första seriösa försöket kan man säga. Har bim 19/5. Tänkte testa nu i helgen :)

Hej :)

Vad kul,jag tänkte försöka hålla mig med att testa tills 1 dag över bim den 16e:)
  • Jade2016

[quote=75288433][quote-nick]babytjejen skrev 2015-05-12 12:54:14 följande:[/quote-nick]Känns som lite för tajt på mensen men vore ju toppen om det vore så...[/

Vi hoppas på det bästa????????

• Jade2016

Hej alla :)

Jag fattar inte riktigt hur göra inläggen här & svara & så....så ursäkta konstiga symboler etc,ha,ha:)

• Jade2016
    MatildaMilano skrev 2015-05-12 14:10:48 följande:

Jag är alldeles för ivrig för att vänta haha, har dessutom en annan känsla i kroppen, tror verkligen på ett plus den här månaden. Testar på bim-2 och sen bim +2 om det inte hänt något :)

Härligt<3
Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni