Inlägg från: Cafeconleche |Visa alla inlägg
  • Cafeconleche

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Hej! Har ägglossning 15/5. Osäker på om man bör avstå från alkohol redan nu eller är det först efter ev plus?? Hur tänker ni?

• Cafeconleche

Hur snabbt stegrar ägglossningstest, tog ett för första gången igår och det blev ett supersvagt streck. Har enligt appen ägglossning på fredag?!

• Cafeconleche
    Carabellis kusp skrev 2015-05-25 06:11:04 följande:

Blankt test hos mig, så nu blir det till att söka ett nytt jobb! Iofs BIM -4, så kanske ska avvakta lite till...

Samma här, blankt på Bim-4. Förundras över alla gravsymtom jag haft. Men men bada att invänta mensen då..

Kommer ni köra på igen i juni eller kommer du vänta och byta jobb?
  • Cafeconleche
    Carabellis kusp skrev 2015-05-25 07:00:06 följande:
    Jag vet inte faktiskt. Ägglossningen sammanfaller återigen med mina att vi är i samma hus som mina föräldrar så det är svårt rent logistiskt. Känner mig också just nu lättad så att jag kan söka jobb. Får se hur det blir! Kommer nog inte sätta in nån ny spiral eftersom det typ är bästa försöket på året utifrån när man vill ha barn; mars! Hur gör ni?
    Aha! A jag har precis börjat jobba igen efter mammaledigt så vi har ingen stress, men kommer nog köra på igen i juni och se vad som händer. Men trots blankt idag så är vi ju bara Bim -4 och på CB står det att det är typ50% chans att se nåt på testet då så borde kanske göra nytt till helgen om mensen inte dyker upp
Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni