• Fronten

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Hej. Hoppar över från april/maj då mensen kom i dag och första månaden av försök att skapa bebis inte gick vägen. Glad ändå att tant röd äntligen kom då jag haft sjukt jobbig pms-känningar el ev tidigt missfall denna månad( fick ett jättesvagt streck på cb för en vecka seda) Hoppas på nästa ÄL ????

• Fronten

Blir många inlägg ????. Tredje barnet. Äl 27 maj och bim 10 jun.

• Fronten

Blir många inlägg ????. Tredje barnet. Äl 27 maj och bim 10 jun.

soofa skrev 2015-05-11 22:43:39 följande:

Hej och välkommen! :) Hoppas att andra försöket går bättre, andra försöket här med! 

Tack snälla ????. Detsamma till dig.
  • Fronten
    soofa skrev 2015-05-12 11:18:50 följande:

Jag har sett massa olika information om det här men undrar om ni har koll. När i samband med äl har man ont? Jag har aldrig tänkt på min äl innan men nu är det ju nästan det enda jag tänker på (haha) och har en molande värk i magen i dag, nästan som mensvärk. Känner man något innan eller är det som många skriver just bara själva ägglossningen man känner av? Mvh/tjej med noll koll

Jag får ont just innan ägget släpper. Ca 2 dygn. Slutar göra ont då flytningarna upphör och har sedan inga flytningar förrän strax innan mens. Denna månad var dock ett undantag då jag haft molvärk till och från sedan äl.
  • Fronten

Min äl är 27:e/5 och bim 10:e/6

Jag skrev fel först så jag ligger på fel datum i listan ????. Denna gång ska jag inte testa mer än 1 dag innan iallafall. Tänk vad lätt det är att börja stressa upp sig för att jag inte blev gravid på en gång. Egentligen har jag åldern som nu också kan göra att det tar ännu längre tid .Men längtar man efter bebis är det svårt att inte bli besviken. Hoppas på denna månad annars blir augusti nästa försök då sambon är borta nästa Äl ????

Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni