Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
Tror jag får köra här också... ÄL 18/5 och Bim
Tror jag får köra här också... ÄL 18/5 och Bim
Hoppasan bim 1/6. Lycka till alla!!!
ÄL-lista:
10/5 linnsanbelle
13-14/5 mikamon
14/5 soofa
15/5 Carabellis kusp
18/5 Brinkly
BIM-lista:
26/5 linnsanbelle, första barnet
27/5 Fiijah, tredje barnet
29/5 soofa, första barnet
Carabellis kusp, andra barnet
1/6 Brinkly
Jag vill gärna vara med här. Fick MA i helgen när jag skulle gå in i v 13 och vill bli gravid så fort som möjligt igen.
Skrapades igår den 6 maj och hoppas att få ÄL om två veckor. Många får ju det. Sen har jag hört att man lättare kan bli gravid efter ett missfall.
Räknar med BIM den 9 juni men förstår om det kan bli mycket senare också.
Nu har jag ÄL (varit hos gyn och tittat). Så mys igår och ikväll så hoppas vi på plus i början av juni!
Grattis till er som redan plussat ????????
Jag är så himla otålig så jag köper mig nog ett test imorgon, hade äl i söndags och vill veta nu om det blev något.
Är det någon mer i gruppen som försöker få en sladdis :)? Min yngsta fyller åtta till hösten.
När kan man absolut tidigast testa positivt på gravtest?
Vet de som
Jag har 30 maj. Känner mig gravid, men det är nog bara för att jag så gärna vill nu efter missfallet i v 11+6.
Hjälp :D tänk om det är så att jag är gravid, jag tror nog det.. Åh tre barn på lite mer än tre år och jag är 25! Vad har jag gett mig in på haha ;)
Här kanske ..
Tack allihopa :) känns fortfarande som att jag behöver ett digitalt för att jag verkligen ska tro på det! Bf blir 2 februari :)
Inte ett enda! Så jg vill liksom bara bekräfta att set inte blev något. Jag har kommit på att jag vill byta jobb, så jag vet inte ens om jag vill bli gravid. Himla rörigt!
Mina goa internet vänner :D har ni lust att komma med lite tips och råd? Haha.
OM det var en nidis jag jade i fredags, tror ni att det är för tidigt för att testa imorgon? (3 dgr efter)...
Jag VET att de bästa är att säga "vänta tills mensen inte kommer" men jag är aå HIMLA nyfiken så jag undrar om ni tror att det är stört omöjligt att få utslag eller om det finns en chans?
Har googlat som en tok och i ngt forum så sa en tjej att man kan testa tre dgr efter en nidis.. Men ja vet inte..
Samma för mig. Känner inget alls. Lite mer vita flytningar (kan kanske bero på högre hormon denna månad pga Pregotime och sprutan?!?). Annars är allt som vanligt tyvärr.
Men jä**ar vad jag hoppas! Komsi komsi lilla ägget, fasna och bli en februaribebis, please!
Bim-8 idag (eller -9).
Kunde inte hålla mig testad nu kl 3. Bim-7 jihoooo! Hoppas nu bara att den lilla filuren vill stanna! <3 <3
Men ÅH, vad kul! STORT grattis! Skönt att plussa redan på BIM - 7 dessutom!
Åh, stort grattis!
Vilken dag fick du äl på nu med Pergo? Jag kör letrozol nu med förhoppning att få äl tidigare än jag brukar (cd 22-44!) men vet inte riktigt hur mycket man kan förvänta sig att det skall ändras första månaden. Har du kört Pergo många ggr?