• Sofiakb

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

ÄL-lista:

10/5 linnsanbelle

12/5 sofiakb

13-14/5 mikamon

15/5 Carabellis kusp

17/5 soofa

18/5 Brinkly

18/5 jess06

23/5 Aniroma

25/5 Desideri

BIM-lista:

26/5 linnsanbelle, första barnet

26/5 sofiakb, första barnet

27/5 Fiijah, tredje barnet

Carabellis kusp, andra barnet

1/6 Brinkly, femte barnet

1/6 soofa, första barnet

1/6 jess06, första barnet

8/6 Aniroma, första barnet

8/6 desideri

Hej jag hoppar in här :) mina datum kan ändras lite då jag har olika lång cykel varje månad nästan.

Första barnet, tillsammans nästan 8 år. Har det lite tuffare då min sambo jobbar borta två veckor/hemma två veckor och vi missar ofta äl pga det då min cykel varierar :/ Nu borde jag ha äl samma dag som han åker så ni kan väl hålla tummarna för mig att den inte blir sen den här månaden :) kram

• Sofiakb
    soofa skrev 2015-05-03 09:49:27 följande:

Välkommen! Åh, vad jobbigt - håller tummarna att han inte hinner åka innan ÄL. Då ska jag inte klaga på att min sambo jobbar natt den kommande månaden, jobbar fem nätter veckan jag har ÄL och han brukar inte vara så pepp på sex då så jag får anstränga mig lite extra. ;) 

Tack! Ja det låter också jobbigt :/ Men ni borde väl åtm hinna före han åker på jobb på kvällarna då :) Han får väl anstränga sig lite ;)
  • Sofiakb
    soofa skrev 2015-05-03 21:13:43 följande:

Haha ja, det känns annars som att det lätt blir så - att man bara har sex för att man vill bli gravid. Tyvärr är det så att min sambo gärna vill vara den som vill ta initiativet, det blir liksom lättare för honom då men han har ju noll koll på när jag har ägglossning så därför tänkte vi att det här kanske kunde vara en idé. Han tror ju liksom att jag kan bli gravid månadens alla dagar.. I wish. ;) 

Haha min sambo trodde också man kunde bli gravid alla dagar i månaden :D Har verkligen fått lära honom grundligt om ägglossning o menscykel och livmodern osv hahaha :)
Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni