• maddex

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

soofa skrev 2015-04-29 16:06:28 följande:

Hej!

Jag har varit med i gruppen "Vi med BIM i slutet av april/början av maj" men då mensen kom som den brukar och nästa BIM är den 29/5 tänkte jag att jag redan startar den här gruppen så kan vi alla som ännu inte plussat följas åt.

Välkomna! :)

Hej! Hoppar in här:). Plussade inte på första försöket i april, hade BIM 22/4...

Så nu kör vi för maj månad!!! BIM 25/5!

Lycka till alla härinne!!

Kram!
  • maddex

Hej på er! Går å räknar ner dagarna till BIM som är 24/5, en dag tidigare än vad jag skrev när jag hoppade på tråden.. Jag har inte skrivit så mkt då jag inte plussade i förra månaden.. :( Förra månaden inbillade jag mig många symptom, så i detta andra försök så har jag försökte vara mindre uppmärksam på alla ev symtom..men det var ju första försöket då oxå, men kunde inte hjälpa att ha förhoppningar ändå ju!! Själv har jag velat ha barn länge men först nu som oxå sambon vill, så jag är så lycklig för det att han (äntligen !!!!) är redo. Idag började brösten göra ont å det moler lätt i tjejmagen.. Fast, kan liga gärna vara samma visa på g igen... Undrar om ni märker av annorlunda flytningar efter äl, ni som plussat?

Lycka till alla å grattis till er som har plussat!!

• maddex

Inget pluss denna månaden heller.. :( blir ny BIM 22/6.. Den dök upp till och ned dagen innan BIM!! Suck...Hoppas det blir bättre tur denna månaden som kommer!! Lycka till ni andra å styrkekram till jzz2306!!

Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni