• lacrymosa

Hon släpper inte ut barnen

Anonym (Så trött..) skrev 2015-04-28 23:19:18 följande:

Jag är fortfarande nyfiken på vad ni som tycker det är ett försvarsbart beteende av mamman anser om det här jag skrev längre upp angående om hon har en man? Vi säger att hon har en sambo som bor med hennes barn 26 dagar i månaden. Gäller samma där att han ska finna sigi att inte vara en del av familjen? Han är bara den "nya mannen" o får stå åt sidan och har inget med barnen att göra? Eller det är inte samma sak?

Jag är också nyfiken på om det är lika okej för en pappa att bete sig som mamman? Är det lika synd om en man som är skiljd sen 4-5 år tillbaka? Är det normalt beteende för en man att vara bitter och arg på en man som inte har gjort honom något? Att han bara råkar vara tillsammans med hans exfru?

Bara intressant att spinna vidare på

Det är väl klart att det inte är försvarbart men du missar ju poängen som så många har påpekat. Varför kände du att det var just DU som var tvungen att ta tag i saken, framförallt när det redan gick dåligt första gången hemma hos henne? Jag har nog inte sett ett enda inlägg från dig där du har skrivit om pappans åsikter och ansvar i det hela.
Svar på tråden Hon släpper inte ut barnen