Inlägg från: Anonym (Linn) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Linn)

Hon släpper inte ut barnen

Anonym (What) skrev 2015-04-25 22:38:45 följande:

Mitt ex är omgift och har barn. Mitt ex och jag har 2 barn ihop. Vi föräldrar sköter samarbetet . Det är med mitt ex jag diskuterar barnen.( vad de sedan pratar om hemma är deras sak) jag hejar och är artig om jag möter mitt ex nya . Men thats it.

Vi föräldrar sköter all hämtning /lämning osv.

Så gör vi med. Fullt normalt tycker jag att vilja ha den kontakten med barnets andra förälder. Hade nog fått tokspel om bonusmamman börjat åka hem till mig, ringa och smsa och hålla låda. Vad de sedan gör hemma hos pappa/bonusmamman är deras sak.
  • Anonym (Linn)
    Anonym (Så trött..) skrev 2015-04-26 00:17:01 följande:

Pappan hade berättat att jag skulle hämta. Jag knackade försiktigt på dörren o lät det sedan vara. Barnen försökte ta sig ut o de öppnade även ett fönster som hon smällde igen. Jag gick sedan o satte mig i bilen o smsa henne att om hon inte ville träffa mig kunde hon bara släppa ut dom. 13åringen smsa mig om att de inte fick gå ut. Mamman stog vid dörren.

återigen, för två år sen skickade hon sin nya kille hem till oss efter ett par veckors bekantskap. Jag försökte första gången efter tre år. O det va för att jag va i närheten o min man skulle slippa köra tio mil med vår bebis.

Men du visste ju att du inte var välkommen. Så varför förstöra för barnen genom att tränga sig på? Om nu pappan informerat att du kom fick han väl ett nekande svar?
  • Anonym (Linn)
    Anonym (Så trött..) skrev 2015-04-26 00:28:57 följande:
    För att hon hade valet att inte prata med mig. Bara släppa ut barnen. Jag skulle aldrig någonsin tränga mig på henne. Eller försöka gå in.
    Fast det kan ju inte hon veta, i synnerhet inte när du tar dig friheten att åka dit trots att du är medveten om att du inte var välkommen. Du trängde dig ju på ändå bara genom att gå dit och knacka på hennes dörr och sedan sitta utanför en halvtimme och ringa och skicka sms.
Svar på tråden Hon släpper inte ut barnen