Anonym (Linda) skrev 2015-04-26 03:04:18 följande:
Du kanske har rätt, men något stämmer inte. Det verkar ha varit fullt fokus på TS när föräldrarna pratat med varandra.
Känns som något inte stämmer. TS skriver också att hon inte får följa med på uppvisningar och dyl, och sedan att hon inte pratat med mamman då. Känns som TS hoppat över en hel del. Eller så är det pappan som använder TS som någon form av slagträ, en vettig pappa hade sagt (om det börjat gapas om TS) "nu pratar vi inte om TS". Det låter lite för bra för att vara sant att mamman gör så utan någon som helst påverkan, speciellt som det är hon som vill gå till FR och inte den som har indraget umgänge dvs pappan.
Jag har aldrig skrivit min åsikt om allt annat det enda jag gjorde var att rätta dig när du påstod att ts försökt få kontakt fler gånger.
Ang de andra så är det inte omöjligt att pappan ofta tar upp ts eller så kan det även vara mamman som inte kan acceptera att exet gått vidare, har både ett ex som alltid använde mig i sina bråk utan att jag sagt eller gjort något(fick veta de i efterhand) men har även en fd väninna som aldrig klarade av att släppa taget om sitt barns pappa trots att de aldrig varit tillsammans. Så finns nog gott om båda typerna av föräldrar..