Svart sensmoral
Min mor och far skilde sig när jagvar 11 år p.g.a. mammas otrohet .
Mamma träffade sen en ny man och gifte om sig , fick också två underbara barn,
Mannen blev som en pappa åt mig också , då jag hade väldigt dålig kontakt med min riktiga pappa .
När jag var 24 år och bodde själv på samma ort , ringde min styvfar en tidig kväll och bad om hjälp . Han ville ha skjuts till mammas jobb eftersom hon har deras bil till jobbet .
Han berättar under färden att hon sagt sig jobba över veckan innan , men att han blev undrande när han ringt hennes jobb 15 min. efter ord. arbetstid , för att hon skulle handla något på väg hem . Växeln säger då att hon gått för dagen . Hon hade sen kommit hem mitt i natten och varit trött.
Jag körde honom dit , och vi väntade på en tvärgata i min bil .
Då kommer min mamma ut och går fram till en bil där det står en man bredvid . Hon ger honom en kram och de kysser varann,varefter de sätter sig i bilen och åker iväg . Jag åker efter till ett villaområde där de går ur och hånglar igen , för att sen gå in i huset .
Vi vänder och jag kör hem min styvfar igen . Jag säger åt honom att han måste ta tag i detta ,för jag vill inte att de ska skiljas . Han lovar att han ska lösa detta .
Veckan efter ringer min mamma panikslagen mitt i natten och skriker att jag måste komma dit .
Jag åker dit och hamnar i ett kaos med polis ambulanser och brandbilar runt deras övertända villa . Jag hittar min mamma i en ambulans med sjukvårdare , helt i panikchock .
Brandmännen har hittat min styvfar med barnen i famnen i deras säng döda .
Jag åker med ambulansen och min mor till psykakuten , där hon får något lugnande så hon kan prata . Jag frågar henne vad som hänt , och hon ger mig ett papper som hon hittat på vindrutan på sin bil .
Det stog bara två frågor på pappret : Var det skönt Var det värt det ?
Min mamma bodde resten av sitt liv i en liten tvåa , Gick aldrig ut om det inte var helt nödvändigt .Det blev hennes fängelse . Hon dömde sig själv till livstids fängelse för mord .
Hon gick bort för ett tag sen ,och nu hittade jag brevet bland hennes saker .
Ett värsta scenario ,men kan drabba vem som helst . Ville bara göra ett inlägg ibland alla dessa otrohetsfrågor.
Det är klart man alltid ska ta ut det på kvinnan, det är hon som är orsaken, och ska därmed vara föremålet för aggressionen.