• Anonym (Va?)

Fd kompis polisanmäler mig för något jag inte gjort!

Anonym (Det här påminner mig om..) skrev 2015-04-23 20:34:20 följande:

Vill förtydliga att den där lilla killen alltså hade behandlat mig väldigt illa själv och visste om det och att han både erkänt det och krävt att vi skulle prata ut om det! När han sedan inte dök upp på den omtalade tiden (eller under hela kvällen) och sedan dessutom bara nonchalant sa att han "glömt" det (fast det var han själv som krävt att få min tid och fått mig att lova honom den) då brast det för mig. Well, alltså, inte i den meningen att jag spöade upp den bokstavligt talat lilla killen som hade en sån attityd, utan genom att jag skickade ytterst elaka och lite väl ärliga sms om vad jag tyckte om honom! Han tålde inte att höra det, utan bröt ihop känslomässigt! Och de flesta tyckte synd om honom och tog hans parti för att han ju var en sån liten söt kille! (Vuxen, men väldigt spinkig och kortväxt.) Jag var däremot inte alls söt eller ens värd att prata med i deras ögon, efter det.

Vad har det här med ts att göra?
  • Anonym (Va?)
    Anonym (oskyldig) skrev 2018-09-14 13:41:05 följande:
    Nu var ju detta för över 3 år sedan...
    Hon var för feg för att våga göra nåt i realiteten, eller så fick hennes familj henne tvångsinlagd. Igen. Who knows.
    Jag har hur som helst inte haft någon som helst kontakt med henne sedan dess och livet rullar på som vanligt smile1.gif
    Vad kul att du svarade! Vad skönt att det löste sig av sig självt för dig även om det är länge sedan!  
Svar på tråden Fd kompis polisanmäler mig för något jag inte gjort!