• Anonym (H)

Fd kompis polisanmäler mig för något jag inte gjort!

Anonym (Det här påminner mig om..) skrev 2015-04-23 20:27:40 följande:

Det var en gång en liten kille som hotade med att polisanmäla mig om jag inte slutade skriva så taskiga sms till honom! Visst var mina sms elaka och kanske skulle vissa av dem kunna klassas som hot! Men saken var den att han hade själv behandlat mig betydligt värre face to face och genom att KRÄVA att få min tid till att vi skulle prata ut och sedan inte dyka upp på den tiden som han krävt att få då vi bestämt att träffas! Dessutom hade han redan gått och visat alla våra kursare de sms jag hade skickat till honom i vredesmod.. Så i princip hela klassen kastade avsky-blickar på mig och knappt någon frågade ens efter min version av vad som hade hänt!/ varför jag hade skickat de där sms:en. För att toppa av allt så blev han emottagen med öppna armar på studenthälsan för att prata om hur elak jag varit mot honom med att skicka de där hemska sms:en medan jag blev nekad samtalstid, trots att jag nog mådde minst lika dåligt och trots att de hade flera psykologer anställda. Inte ens studenthälsan ville lyssna på min version. Jag orkade inte fortsätta den utbildningen eftersom jag kände mig så orättvist och ohört utdömd av de allra flesta där... Vilka glada minnen som kan komma upp!

Du låter ju fullkomligt galen. Vad skrev du i smsen egentligen?
Svar på tråden Fd kompis polisanmäler mig för något jag inte gjort!