Fjärde barnet 2016
Välkommen hit lulu!
Kul ned flera som väntar nr fyra. När har du bf? Lägg till dig i listan om du har lust.
Jag skall på en extra koll hos barnmorska på måndag. Vill ha lite koll innan vi åker "hem" för julfirande. (60 mil i bil)
Tycker min mage har sjunkit och dessutom undrar jag om de vill göra ngn extra koll med anledning av att jag hade lite dåligt på senaste glukosbelastningen.
Jag har blivit av med två (tre) krämpor. :)
Jag har haft en hel del åderbråck men det har stannat av nu och dessutom värker/tynger det inte längre i hela underlivet rumpan när jag reser mig. Sen har jag haft halsbränna en kortare period men det är också borta i princip. Kopplar det till att magen sjunkit. Kanske?
Ang hur vi sover så, femåringen fick eget rum för några veckor sedan och har inte riktigt vant sig ännu och har kommit in i en vana att komma in till oss under natten. Har alltid sovit bra och hela nätter så när hon kommer in så sover hon och ligger stilla så det går bra. Treåringen kommer ibland in en gång men då blir det så trångt så då brukar vi gå med in och hjälpa att somna om i sin egen säng. Ettochetthalvtåringen sover hela natten. De sover generellt sett bra alla tre måste jag säga. Därmed gör vi också det. :)
Jag har lätt/väldigt lätt att somna tack och lov.