Fjärde barnet 2016
[quote=76190735][quote-nick]Bell13 skrev 2016-01-05 08:52:53 följande:[/quote-nick]Hej, jag kikar in här ibland. Försöker bli gravid med ett fjärde barn och hoppas på att lyckas under våren.
Pratar han med någon annan än dig? Tycker det låter tråkigt men också allvarligt att ni inte kommunicerar med varandra, det är ju inte ditt fel att hans far inte längre är i livet kanske ska du föreslå att han går och pratar med någon och fortare kommer över sorgen om det nu är det som är problemet. När ert barn föds kommer du ju behöva hjälp och avlastning från honom och då måste ni ju vara samspelta.
Kram på dig[/
Hej.
Jodå han pratar med sin ena bror men jag saknar att han inte pratar med mig. Igår tok bölade jag & sa till honom som det är nu så vill jag inte ens ha med dig till förlossningen Om det skulle starta nu.
Då svarade han med att det var ju inte kul. Han kom senare på kvällen & smekte magen å höll om mig. Då tok bölade jag igen. Inatt kröp han närmre & smekte magen samtidigt han höll om mig. Å vad gjorde jag då? Jo bölade. Är man känslig eller vad... Är normalt inte sån här men igår/inatt har jag varit som en kran.
Jag tror att han fattade.
Å kram på dig med <3