Fjärde barnet 2016
Kan rekommendera Mitsubishi outlander vi har en sådan en 7-sitsig funkar jättebra
Kan rekommendera Mitsubishi outlander vi har en sådan en 7-sitsig funkar jättebra
Hej. Får man hoppa in här?
Är en tjej på 33 år som väntar mitt 4:je barn. Är v 13 (12+1). Ska på glukosbelastning nästa vecka. Har redan 3 tjejer som är 5, 7 & som blir 10 år.
Vi har en Kia Carnival som är mkt rymlig bil för stor familj nackdelen är väl när man ska handla & man har vagn med sig.
Här körde vi igång för några veckor sen. Har ju undvikit äl sen ett halvår. Sen har jag väl glömt att det inte bara säger poff och man är gravid för mensen kom i förrgår, FEM DAGAR för tidigt. Eller ja på dag 26 och brukar få den 29-31. Så tidigt iaf. Jag hade tom hunnit ta ett test... Officiellt galen igen.
Hello. Nu är det gjort. Det är EN liten krabat därinne och den såg ut att må väl. Allt var som det skulle. Jag blev som vanligt tillbakaflyttad i graviditeten men denna gång en hel vecka.
Jaja. 7 februari är det som gäller nu.
Från idag bim -2
Ny vagn lysmasken? Kul. Ja då får en hoppas att det går att byta till tvillingvagn om det skulle behövas. ;)
hade du också varit på glukosbelastning? Hur gick det?
Robz: det där ser ju lovande ut? :) Är alla från idag?
Lite suddigt men ingen tvekan. Tog nu klockan 20. Bim-2
[quote=75740791][quote-nick]RobzMarley skrev 2015-09-10 21:09:42 följande:[/quote-nick]Lite suddigt men ingen tvekan. Tog nu klockan 20. Bim-2
[/
Grattis
Dag 4-5 med feber för tösen. Började i måndags em.
Själv har man snorat sen början av augusti. Typiskt mig.
Angående att jobba, nja jag har väl lite problem. Jobbar på sjukhus på en rätt så aktiv avdelning som undersköterska. Många transporter. Känner att ryggen/fogarna och så är det mina knän.
Vred högra knäet på morsdag & blev sjukskriven därefter. Hann börja jobba å pajade då vänster. Så det känns lite här å där. Sen har man ju även några extra kilon.
Mkt gnäll nu här tyvärr.
Grattis robz!
Hej alla, och grattis till alla som redan bakar bebis! :D
Vi har en liten född i augusti -14 och man kan väl lugnt säga att jag är besatt av tanken på att skaffa ännu en liten fyra. Våra äldre barn är födda 08 och 10, och det var en rätt intensiv och jobbig period när de var små. Mellanrummet till trean är himmelskt; det är så lätt att ha en bebis när de äldre är så mycket större.
Nu känner jag tyvärr att jag ändå inte har tid att vänta speciellt länge eftersom jag fyller 40 år nästa gång. Jag har haft lätt för att bli gravid, (blev gravid på första försöket när jag var 37, har blivit gravid på andra försöket med de tidigare) och tror nog att jag har några år på mej ännu, men samtidigt är jag väl medveten om riskerna med att bli gravid som äldre.
Vad har ni andra för ålderskillnad mellan era barn? Jag vill verkligen njuta maximalt mycket av ettåringen, men tänker att vi kanske borde öppna fabriken när hon är 1,5 år? Eller redan tidigare? Att det var intensivt senast med två små behöver ju nödvändigtvis inte betyda att det skulle bli exakt likadant denna gång; små barn är ju också individer. Jag skulle jättegärna vilja ha lite input från er andra som är på gång med nummer fyra! Längtar Så efter att bli gravid, men är samtidigt rädd för att ta mej vatten över huvudet ... Tankar på det?
Tack på förhand! :)