Inlägg från: Bell13 |Visa alla inlägg
  • Bell13

Fjärde barnet 2016

Man kan missa stegringen på stickan. Det bästa är att testa mitt på dagen. Om tempen höjs är det ju på gång. Du har kanske inte ägglossning förrän imorn?

RobzMarley skrev 2015-06-04 12:25:04 följande:

Fått äl-känningar. Sekret osv. Nu tempen höjd. Mwn fixk aldrig smiley på Clearblue... Liten ökning på billiga tester. Kan man missa det??

• Bell13

[Det stämmer bra det. Tempen stiger dygnet efter ägglossning och om man blivit gravid är tempen fortsatt hög. Så när din temp höjs har ägglossningen redan inträffat och därför ger det ej utslag på stickorna. quote=75388181][quote-nick]RobzMarley skrev 2015-06-04 21:56:16 följande:[/quote-nick]Men tempen höjs efter ägget släpps har hag för mig?? Ja, precis! För mig jag testade på em förr.[/quote]

• Bell13

Stort grattis till graviditeten. Jag har precis fått barn, en som som är 7 veckor gammal. Vi ska försöka bli gravida i höst om det går, är 41 år gammal

Nelly12345 skrev 2015-06-05 09:33:18 följande:

Åh här vill jag vara med :) jag och min man har 3 söner (10, 6 och 3år) väntar nr 4 i januari (bf 13/1) :)

• Bell13

Hoppas du blivit gravid. Jag håller tummarna för dig

RobzMarley skrev 2015-06-06 09:01:09 följande:

[/quote]

Fick en smiley igår eftermiddag. Lite sen äl. Men åt rosenrot innan kanske det som påverkat.

• Bell13
    Bitten skrev 2015-07-06 17:58:24 följande:

Hur går det för alla? Jag är nu i vecka 10-11 någonting. Allt känns som vanligt men jag börjar undra vad vi gett oss in på. :) Vi måste nog byta bil. Ska man ha minibuss? Hur gör man när man ska besöka någon? Husbil? Vem har plats att husera 6 personer?
    Det är ju ett litet företag med stor familj.
    Jag är säker på att allt ordnar sig. :)

Hur mår du? I v 11 började jag må bättre sist
  • Bell13
    RobzMarley skrev 2015-07-09 09:32:58 följande:
    Gud ja, sånt praktiskt.. Hjälp!
    Kan rekommendera Mitsubishi outlander vi har en sådan en 7-sitsig funkar jättebra
  • Bell13
    Bitten skrev 2015-07-09 19:41:29 följande:

Bell: kan du då ha bilbarnstolar på de två extra? Vår äldsta har inte fyllt fem ännu.

Jag säger nej då de sätena fälls upp från golvet och är mycket mindre. Det skulle bli trångt.
  • Bell13

Hur går det för er som är gravida? Har ni gjort kub eller annat skoj?

• Bell13
    Bitten skrev 2015-07-29 16:52:02 följande:

Jag ska på inskrivning i morgon. :) återkommer med lite info om det är några spännande saker. Är i vecka 14-15. Ingen kub eller annat. Ska väl på rul som vanligt om några veckor. Får se om det erbjuds ngt annat då jag ju nu passerat 35. Är 36 nu.
    Hur många är vi som är gravida härinne?
    Hur går det för dig då bell?
    Hur har alla det i regnet? Vi latar oss för fullt sista semesterveckan.

Jag helammar fortfarande men har bestämt att dra ner på det om det går när han är 5 mån omkring mitten på september.
    Planen är att försöka få till ett barn då och om det går så kommer vi vara oerhört tacksamma
  • Bell13
    Bitten skrev 2015-08-13 08:57:48 följande:

Hallå. Nu var det ett tag sedan någon skrev här.
    Jag sitter just nu och gör en glukosbelastning. Ska sitta i två timmar. Har inte ätit sedan igårkväll. Hungrig! :)
    Bara ca två veckor till RUL.

Hur gick glukosvelastningen?
Svar på tråden Fjärde barnet 2016