Inlägg från: Bitten |Visa alla inlägg
  • Bitten

Fjärde barnet 2016

Väntar på mens. Undrar om den kommer? Borde komma i morgon. Känner ingenting alls i kroppen.

Hur går det för er andra?

• Bitten

Ja, det var nog i en annan tråd. :) Jag är också avslappnad i frågan.

Spännande med FET. Vi har själva gjort ivf men sen lyckades vi på egen hand och sen har det bara rullat på. Man undrar ju vad som var fel då och nu verkar vi vara överfertila istället.

• Bitten

Ingen mens än, borde fått igår. Har oftare kortare cykler än längre så jag har börjat få upp hoppet här. Maken darrar av nervositet och jag känner mig lugn. :)

• Bitten

Bell: Just det, natural cycles, med temp. Har du hunnit använda appen så du kan uttala dig om den är bra?

• Bitten

Tack! :) Jag har inte fattat det än. Det känns overkligt. Så tycker jag det har varit med de andra tre också. Det har Hållt i sig fram till förlossning. :) Det är ju helt fantastiskt att det har börjat växa en liten människa där inne.

• Bitten

Jag tror jag fick mensen tillbaka i februari. Så det blir väl ca tre månader då.

Jag har fortfarande inte fattat det. "Testet var kanske fel" osv. :)

• Bitten

Nu ska vi se om Jag kan svara. Jag har haft strul m appen. Jag har svarat flera gånger men jag blir bara ukastad. Vi får se nu då. :)

• Bitten

Så nu gick det!
    Grattis alla gravida och välkomna alla nya!
    Är vi tre nu som väntar i januari?

• Bitten

Hur går det för alla? Jag är nu i vecka 10-11 någonting. Allt känns som vanligt men jag börjar undra vad vi gett oss in på. :) Vi måste nog byta bil. Ska man ha minibuss? Hur gör man när man ska besöka någon? Husbil? Vem har plats att husera 6 personer?
    Det är ju ett litet företag med stor familj.
    Jag är säker på att allt ordnar sig. :)

Svar på tråden Fjärde barnet 2016